• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • енергоефективність
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг

Оновлено 03.07.2020 10:12


Аналіз надходження звернень громадян




1 півріччя


1 квартал






АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 півріччя в 2020 року 


Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення виконавчим комітетом Краматорської міської ради протягом I півріччя 2020 року проводилася робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.


Протягом звітного періоду до виконавчого комітету Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 2308 звернень. У порівняні з аналогічним періодом 2019 року кількість звернень у поточному році залишилася майже на тому ж рівні (I півріччя 2019 року - 2633 звернення).


У зв’язку із запровадженням карантинних заходів у межах реагування на епідеміологічний стан вплинуло на кількість надходжень до виконавчого комітету Краматорської міської ради заяв від малозабезпечених верств населення, тимчасове скасування особистих прийомів керівництва згідно листа Донецької обласної державної адміністрації від 12.03.2020 № 0.8/16-1538/4-20 на виконання Протоколу № 2 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року скасовано до особливого розпорядження проведення прийомів громадян в усіх органах державної влади та органах місцевого самоврядування.


Із загальної кількості звернень: письмових - 345, усних - 54, електронних звернень - 95, телефон довіри - 496, через ДУ «Урядовий контактний центр» - 1318. На збільшення дзвінків вплинула активність населення у зв’язку із запровадженням карантинних заходів у межах реагування на епідеміологічний стан.


Під час проведення особистих прийомів громадян керівництвом виконавчого комітету отримано 54 звернення, що понад 29 відсотків менш, ніж за I півріччя минулого року (182), що пов’язане з введенням обмежувальних заходів через спалах коронавірусної інфекції.


Відповідно до вимог, за графіком особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому міської ради з 66 було фактично проведено 21 особистих прийомів, в тому числі 2 - виїзних за місцем проживання громадян. Майже 89 відсотків задоволено (48).


Питому вагу за характером порушених у зверненнях питань, які надходять до виконавчого комітету Краматорської міської ради головне місце займають питання житлово-комунальної - 1280 та соціальної сфер - 731: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, асфальтування прибудинкових територій, відновлення асфальтового покриття тротуарів міста, незгода з нарахуванням за надання послуги централізованого теплопостачання, надання житла соціально незахищеним верствам населення, надання роз’яснення щодо оформлення та порядку користування «Картки Краматорчанина», надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян.


Через органи влади вищого рівня надійшло 1454 звернення, що становить 63 відсотків від загальної кількості звернень. Кількість цих звернень майже дорівнює показнику попереднього року (1771) у зв’язку з обмеженим доступом громадян до організацій, установ, підприємств, які надають послуги населенню з запровадженням карантинних заходів.


Найбільш актуальною групою питань на Урядову гарячу лінію залишаються питання соціальної та комунальної сфер, а саме, зменьшення нарахування суми субсидії, відмова в отриманні соціальної допомоги малозабезпеченим верствам населення та одиноким матерям, аварійні ситуації в місті, надання якісної послуги електропостачання, водопостачання та газопостачання. Також питання капітального та поточного ремонтів житлового фонду.


Усі звернення, які надійшли до виконавчого комітету Краматорської міської ради, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду відповіді надіслані заявникам та повідомлено облдержадміністрацію.


Серед загальної кількості звернень 98,3% складають заяви (клопотання), 1,3% - скарги, 0,4% - пропозиції.


За результатами проведенного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.


Загалом за підсумками розгляду звернень надано аргументовані роз’яснення з посиланням на правові норми або повідомлено про необхідність вжиття додаткових заходів для подальшого вирішення порушених проблем, так:
- вирішено позитивно та роз'яснено - 2197 звернень, що становить 95,2%;
- відмовлено - 0 звернень;
- в стадії розгляду - 98 звернень, що становить 4,2 %;
- 11 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 0,6 %.


З метою реалізації впровадження єдиної системи місцевих петицій, яка є дієвим механізмом взаємодії мешканців міста з керівництвом, за звітний період надійшло - 40 петицій, 8 - підтримано необхідною кількістю підписів громадян та підготовлено відповідні проєкти рішень для розгляду на сесії Краматорської міської ради, не підтримані - 32 , які у зазначений термін Законом України розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.


З метою створення необхідних умов для зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми мешканців міста та вдосконалення роботи зі зверненнями громадян в виконкомі Краматорської міської ради активно функціонує «Телефон довіри» 5-94-91, на який надійшло 496 звернень, майже 100 відсотків вирішено позитивно в найкоротші терміни або надані роз’яснення щодо подальшої маршрутизації. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.


Вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення. Так, працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр» м. Краматорськ. Контактний центр дає можливість мешканцям міста в електронному вигляді повідомити про проблеми міста та заяви особистого характеру. Також програма визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, які надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах. Так зареєстровано 336 звернень, з них 252 -задоволено, 84 - знаходяться в роботі.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми було проведено 1 засідання постійно діючої комісії, 5 «День контролю». Проведено перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурному підрозділі та підприємстві, яке надає послуги населенню – 5.


Для реалізації конституційних прав громадян на інформацію, з метою забезпечення відкритості у діяльності органів місцевого самоврядування на офіційному сайті Краматорської міської ради постійно оновлюється розділ «Звернення громадян», щоквартально публікуються інформаційно-аналітичні довідки щодо підсумків роботи зі зверненнями громадян, доводяться до відома графіки особистих та виїзних прийомів керівництва виконкому міської ради, спільні виїзні прийоми громадян очільниками облдержадміністрації та Краматорської міської ради.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об'єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.



↑ На верх





АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 квартал 2020 року 


Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради здійснюється згідно Закону України «Про звернення громадян».


За I квартал 2020 року до виконавчого комітету Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 1062 звернення, проти 1537 аналогічного періоду 2019 року, так на 31 відсоток відбулось зменшення.


Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», за графіком особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому міської ради було фактично проведено 21 особистих прийомів, в тому числі 2 - виїзних за місцем проживання громадян. Розглянуто 34 звернення, з них 28 задоволено.


За характером порушених у зверненнях питань, які надходять до виконавчого комітету Краматорської міської ради головне місце займають питання житлово-комунальної - 591 та соціальної сфер - 435: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, асфальтування прибудинкових територій, відновлення асфальтового покриття тротуарів міста, незгода з нарахуванням за надання послуги централізованого теплопостачання, надання житла соціально незахищеним верствам населення, надання роз’яснення щодо оформлення та порядку користування «Картки краматорчанина», надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян.


Через органи влади вищого рівня надійшло 812 звернень, у тому числі 72 через облдержадміністрацію. Численні звернення на телефонну «Урядову гарячу лінію» стосуються питань соціального захисту населення, надання роз’яснень щодо зменшення розміру субсидії, призначення та нарахування субсидії на житлово-комунальні послуги.


Усі звернення, які надійшли до виконавчого комітету Краматорської міської ради, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.


За результатами проведенного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.


З загальної кількості звернень:

- вирішено позитивно та роз'яснено - 947 звернення, що становить 89,2%;

- відмовлено - 0 звернень;

- в стадії розгляду - 110 звернень, що становить 10,3 %;

- 4 звернення громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 0,5 %.


Згідно до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції працює особлива форма колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування. Так, електронних звернень до міського голови надіслано 40. Місцевих петицій - 22, 2 підтримано необхідною кількістю підписів громадян та підготовлено відповідні проєкти рішень для розгляду на сесії Краматорської міської ради. Не підтримані (20), які у зазначений термін Законом України розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 1 засідання постійно діючої комісії, 2 «Дня контролю». Проведено перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурному підрозділі та підприємстві, яке надає послуги населенню – 2.


У виконкомі Краматорської міської ради активно функціонує «Телефон довіри» 5-94-91, на який надійшло 35 звернень, майже 100 відсотків вирішено позитивно в найкоротші терміни. Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв'язок з громадянами. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.


Вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення. Так, працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр» м. Краматорськ. Контактний центр дає можливість мешканцям міста в електронному вигляді повідомити про проблеми міста та заяви особистого характеру. Також програма визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, які надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах. Так, за I квартал зареєстровано 138 звернень, з них задоволено 107, 31 знаходяться в роботі.


На офіційному сайті Краматорської міської ради систематично наповнюється сторінка «Звернення громадян». В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян, доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів керівництва виконкому міської ради.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об'єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.

399 переглядів

Print

Пошук на сайтi



Календар новин


  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • Громадський бюджет
  • бджет-візуалізація
  • ОСББ
  • Фондсоц страхування
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Безоплатна правова допомога
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?