• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • енергоефективність
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг

Оновлено 14.01.2014 09:08

Звіт про роботу адміністративної комісії за 2013 рік

Відповідно до рішення виконавчого комітету Краматорської міської ради від 03.10.2012 № 689 «Про затвердження складу адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради», адміністративна комісія працює у складі 12 чоловік.


До складу комісії входять представники громадських організацій, трудових колективів, працівники виконавчого органу міської ради.


До складу адміністративної комісії не можуть входити представники державних органів, службові особи яких мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення, а також працівники прокуратури, суду і адвокати.


Адміністративна комісія розглядає справи про адміністративні правопорушення, зазначені в статті 218 ч. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.


Підставою для розгляду справ про адміністративне правопорушення адміністративною комісією є протокол про адміністративне правопорушення, складений в установленому порядку уповноваженою на те посадовою особою відповідно до статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення.


З метою запобігання адміністративним правопорушенням та своєчасного притягнення винних осіб до відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ст. 103-1, 103-2, 150, 151, 152, 154 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення, керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради уповноважив посадових осіб підприємств складати протоколи про адміністративні правопорушення, а саме: ТОВ «Крамбудресурс», ПП «Алатир», ЖЕУ ДП «ЖКГ» ВАТ «КМЗ ім. Куйбишева», ТОВ «ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНА КОМПАНІЯ МК 2010», ПП «Ладіс», 2 спеціалістів управління житлового та комунального господарства, КП «ДРУАС», ПАТ «Донецькоблгаз», КП «Служба єдиного замовника», КАТП 052810.


За 2013 рік надійшло 105 протоколів, з них:


- 15 повернуто на доопрацювання до органу, що їх склав;


- 4 протоколи, керуючись ч. 4 ст. 276 КупАП, відправлено для розгляду за місцем проживання порушника;


- розглянуто 86 справ, з них:
- штрафи у кількості 52 на суму 22 491,00 грн.;
- попередження – 10;
- усне зауваження – 19


За 2013 рік до міського бюджету надійшло 14 740,00 грн. , з них сплачено добровільно штрафів на суму 12 512,00 грн., що складає 55,63 % від суми накладених штрафів.


2013 р. 2012 р. 2011 р. 2010 р. 2009 р. 2008 р 2007 р.
Сума штрафу, грн. 22 491 24 888 35 377 49 436 9 248 11 050 14 120
Надійшло до бюджету, грн. 14 740 11 696 11 288 7 820 4 403 4 043 3 846


2006 р. 2005 р. 2004 р. 2003 р. 2002 р. 2001 р
Сума штрафу, грн. 11 356 8 969 8 866 8 064 11 696 19 691
Надійшло до бюджету, грн. 2 482 2 481 3 281 3 242 2 764 7 874


Згідно зі ст. 308 КупАП, у разі несплати правопорушником штрафу у строк, не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня вручення порушнику постанови про накладення штрафу, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника в порядку, встановленому законом.




Максим Лавроненко,

відповідальний секретар адміністративної комісії



2513 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 01.06.2020

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас міських курсів з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 01.06.2020

    11-00
    Засідання адміністративної комісії
    зала засідань виконкому,2 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 03.06.2020

    10-00
    ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ:
    «Про виконання управлінням освіти делегованих повноважень органів виконавчої влади передбачених п.п.1, 4, 5, 6, 8 ст.32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 3 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 04.06.2020

    09-00 12-00
    Нарада з відповідальними особами міських спеціалізованих служб цивільного захисту щодо організації роботи при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій
    учбовий клас курсів цивільного захисту
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 04.06.2020

    10-00 12-00
    Засідання міської комісії з питань евакуації
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 04.06.2020

    15-00
    Засідання комісії по захисту прав дитини
    служба у справах дітей
    Заступник міського голови Люлька Ю.А

  • 05.06.2020

    10-00
    Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    Начальник управління Гришичева П.В

  • 05.06.2020

    11-00
    Засідання міської комісії з питань призначення державної допомоги малозабезпеченим сім`ям
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    Начальник управління Гришичева П.В

  • 05.06.2020

    14-00
    Засідання міської комісії по розгляду питань, пов`язаних з наданням житлових субсидій
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    Начальник управління Гришичева П.В.

Всі подiї


Календар новин


  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • Громадський бюджет
  • бджет-візуалізація
  • ОСББ
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Безоплатна правова допомога
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?