• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • енергоефективність
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг

Оновлено 26.06.2020 14:18

Роз’яснення щодо тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при наданні стоматологічної допомоги на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)















      Краматорське міське управління Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області доводить до відома, тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при наданні стоматологічної допомоги на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), які затверджено постановою Головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 № 19.

1.При організації надання стоматологічної допомоги пацієнтам під час карантину, слід зважати, що ризик передачі коронавірусної хвороби COV1D-19 під час впровадження стоматологічних процедур є вкрай високим.

Профілактичні заходи для запобігання поширення коронавірусної хвороби COVID-19 мають здійснюватися відповідно до Стандартів медичної допомоги «COVID-19», затверджених наказом МОЗ від 28 березня 2020 року № 722 «Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)» (зі змінами).

2.Усі працівники закладу охорони здоров’я, що надає стоматологічну допомогу, повинні проходити температурний скринінг перед початком робочої зміни. Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° С або ознаки респіраторних захворювань не допускаються до виконання обов'язків.

При проведенні вимірювань температури тіла контактним методом, необхідно забезпечити обов'язкову дезінфекцію виробу, яким здійснюється термометрія, після кожного його використання згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.

3.Прийом пацієнтів здійснюється виключно за попереднім записом з дотримання часового інтервалу не менше 15 хвилин між відвідувачами для виключення контакту між ними та проведення необхідного прибирання/дезінфекції.

Перебування в приміщенні сторонніх осіб та очікування послуг у закладі забороняється, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують дітей до 14 років та/або осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю.

Очікування послуги повинно відбуватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).

4.Не пізніше ніж за день до прийому пацієнта, здійснюється його опитування стосовно стану здоров’я, зокрема щодо ознак респіраторних захворювань (температура, кашель, лихоманка) та контактів з іншими хворими на гострі респіраторні хвороби, визначається доцільність звернення за стоматологічною допомогою.

Опитування проводиться щоразу перед прийом пацієнта (первинно та/або повторно).

5.У разі виявлення ознак респіраторного захворювання або контакту з хворим на коронавірусну хворобу COVID-19 протягом останніх 14 днів, надання планової стоматологічної медичної допомоги відкладається.

6.Маршрут пацієнтів в приміщеннях закладу повинен бути організований таким чином, щоб запобігти безпосередньому контакту між пацієнтами.

7.Рекламні брошури, журнали та інші поліграфічні матеріали, а також дитячі іграшки повинні бути недоступні для пацієнтів.

8.При вході до закладу необхідно організувати місця для обробки рук пацієнтів спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.

9.При наданні стоматологічної допомоги пацієнтам слід використовувати техніки екстраоральних рентгенограм зубів (панорамну рентгенографію або КПКТ), з метою запобігання виділенню слини та кашлю, які можуть викликати інтраоральні техніки.

10.Необхідно уникати або мінімізувати маніпуляції, що продукують утворення крапель або аерозолів, мінімізувати використання стоматологічного пустера, повітряно-абразивної обробки, турбінного наконечника та надавати пріоритет використанню ручного інструментарію.

За можливості, необхідно використовувати кофердам та високопотужні слиновідсмоктувачі, щоб мінімізувати продукцію аерозолів та крапель. Медичні працівники повинні усвідомлювати, що в певних ситуаціях може виникати зворотний потік при використанні слиновідсмоктувача, який може бути потенційним джерелом перехресного забруднення.

Медичні працівники стоматологічного прийому повинні мінімізувати використання пустера 3 в 1, оскільки це може створити аерозольні краплі внаслідок умисного викиду води/повітря.

11.При наданні стоматологічної допомоги доцільно обирати протоколи лікування, які мінімізують кількість наступних відвідувань.

12.Стандартні заходи безпеки включають: гігієну рук, захист органів дихання та зору, використання одноразових халатів, шапочок, безпечні методи введення ін'єкцій, стерилізації інструментів та пристроїв, проведення дезінфекції поверхонь та приміщень.

13.При наданні стоматологічної допомоги слід застосовувати додаткові заходи безпеки, зокрема:

забезпечити ізольоване розташування пацієнта в стоматологічному кабінеті; використання засобів захисту органів дихання і зору (хірургічні маски, респіратори класу захисту FFP2/FFP3 (без клапану), герметичні захисні окуляри, суцільні захисні щитки для обличчя);

якщо хірургічна маска пошкоджена, волога або забруднена, або якщо дихання через маску стає утрудненим - необхідно негайно зняти щиток для обличчя, безпечно зняти маску та замінити її новою;

у випадку відсутності в працівників засобів індивідуального захисту стоматологічний прийом не проводиться.

14.Засоби індивідуального захисту (313) знімаються в кабінеті, де надавалася медична допомога. Забороняється залишати приміщення, де надавалася медична допомога у 313, що використовувалися під час прийому.

Утилізація одноразових 313 має відбуватися відповідно до вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325.

15.У приміщеннях, де надавалася медична допомога, здійснюється поточне прибирання після кожного пацієнта.

Після завершення прийому кожного пацієнта здійснюється прибирання, дезінфекція 313 багаторазового використання (захисні окуляри та/або захисні щитки тощо).

Обладнання (наконечники, стоматологічне рентгенівське обладнання, стоматологічне крісло тощо) слід обробляти дезінфекційними засобами відповідно до інструкцій виробника.

Після кожного прийому пацієнта забезпечується провітрювання приміщення не менше ніж 15 хвилин.

Додатково повідомляємо, що через зростання кількості хворих Кабінет Міністрів України подовжив дію карантинних обмежень до 31 липня 2020 року.





Краматорське міське управління
Головного управління Держпродспоживслужби
в Донецькій області



223 перегляди

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 10.07.2020

    10-00 - 12-00
    Проведення навчально-методичних зборів з керівниками консультаційних пунктів з питань цивільного захисту щодо організації навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях та правилам пожежної безпеки
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 10.07.2020

    10-00
    Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    Начальник управління Гришичева П.В

  • 10.07.2020

    14-00
    Засідання міської комісії по розгляду питань, пов`язаних з наданням житлових субсидій
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    Начальник управління Гришичева П.В.

Всі подiї


Календар новин


  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • Громадський бюджет
  • бджет-візуалізація
  • ОСББ
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Безоплатна правова допомога
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?