• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • енергоефективність
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг

Оновлено 19.03.2019 10:28

Звіт про виконання міського бюджету у 2018 році

І. ДОХОДИ


За 2018 рік на казначейський рахунок міського бюджету надійшло 2 374 554,9 тис. грн. при уточненому річному плані 2 299 464,4 тис.грн, у тому числі:

- 950 596,8 тис.грн. або 40 % - власні та закріплені податки, збори та платежі загального фонду,

- 1 309 602,8 тис.грн. або 55,2 % - міжбюджетні трансферти,

- 114 355,3 тис.грн. або 4,8 % - надходження спеціального фонду.


В порівнянні з 2017 роком до бюджету міста без урахування трансфертів надійшло на 175 343,6 тис.грн. або на 19,7 % більше.


Загальний фонд


Доходна частина загального фонду бюджету з трансфертами за звітний період виконана на 100 % до затвердженого плану з урахуванням змін ( річний план – 2 170 155,7 тис.грн., фактичні надходження – 2 169 162,5 тис. грн.).


Доходну частину загального фонду бюджету по власним надходженням виконано на 101 % до затвердженого плану з урахуванням змін ( план – 941 532,1 тис.грн. фактично на казначейський рахунок надійшло – 950 596,8 тис. грн.). Бюджет міста по загальному фонду перевиконано на 9 064,7 тис. грн.


У порівнянні з 2017 роком ріст власних доходів загального фонду бюджету міста складає 117,3% що більше на 140 513,3 тис.грн.


Доходна частина загального фонду міського бюджету на 69 % формується за рахунок податку з доходів фізичних осіб, більше половини якого сплачується 6 бюджетоутворюючими підприємствами міста: ПрАТ «Новокраматорський машинобудівний завод», ПАТ «Енергомашспецсталь», ПрАТ «Краматорський завод важкого верстатобудування», ПрАТ «Старокраматорський машинобудівний завод», ТОВ «Краматорський феросплавний завод», ТОВ «Краматорськтеплоенерго».


План цього податку за аналізований період виконано на 100,7 % до річних призначень ( річний план – 651 183,3 тис.грн., фактичні надходження до міського бюджету – 655 795,3 тис. грн.). У порівнянні з 2017 роком надходження податку на доходи фізичних осіб до бюджету збільшились на 111 263,8 тис. грн. або на 20,4 %, в основному, за рахунок росту мінімальної заробітної плати, фонду оплати праці на підприємствах міста та реєстрації на початку 2018 року у місті 2 військових організацій, від яких за рік надійшло 9 984,6 тис.грн. ПДФО.


Річний план по місцевих податках і зборах затверджено в сумі 181 415,7 тис.грн. Питома вага цих податків в загальному фонді бюджету складає 19,1 %. Фактично за звітний період до міського бюджету надійшло 181 843,6 тис.грн. або 100,2 % до річних призначень, в т.ч.:


1) податку на майно – 100 668,3 тис.грн. або 100,6 % до річного плану, а саме:

- податку на нерухоме майно – 5 746,8 тис.грн. або 102,3 % до річного плану;

- плати за землю - 94 670,4 тис. грн.; виконання річного плану склало 100,5 %.

У порівнянні з минулим роком надійшло плати за землю на 3 042,2 тис. грн. або на 3,3 % більше за рахунок збільшення коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки, інформація про яку не внесена до відомостей Державного земельного кадастру (Наказ Мінагрополітики та продовольства України від 25.11.16 №489 «Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» (зі змінами).

- транспортного податку – 251,1 тис.грн. або 101 % до річного плану;


2) єдиного податку – 81 079,2 тис.грн. або 99,8 % до річного плану.

У порівнянні з минулим роком надходження по цьому податку збільшились на 19 849,4 тис. грн. або на 32,4 % за рахунок:

- збільшення надходжень від платників 2 групи в зв’язку з підвищенням розміру мінімальної заробітної плати та від платників 3 групи за рахунок росту обсягів їх доходів (сплачують 3 % та 5 % з обороту);

- збільшення надходжень єдиного податку з сільхозтоваровиробників на 26,7 % або на 795,9 тис.грн. за рахунок відміни у 2018 році відрахувань у розмірі 14% до спецфонду державного бюджету.


Разом з тим, кількість фізичних осіб-підприємців станом на 01.01.19 зросла 745 чол. у порівнянні з початком 2018 року.

3) туристичного збору – 96,1 тис.грн. або 100,3 % до річного плану.


Надходження по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (тютюнових виробів та алкогольної продукції) за 2018 рік становили 62 704,0 тис.грн. Виконання річного плану склало 100,1 % .Питома вага цього податку у загальному фонді міського бюджету складає 6,6 %. У порівнянні з минулим роком надходження по цьому податку зменшились на 4 709,1 тис.грн. або на 7 % за рахунок зменшення надходжень від акцизного податку (тютюн) від ТОВ «Тедіс-Україна» на 7696,4 тис.грн.


Інші доходи загального фонду бюджету (податкові та неподаткові), які займають 5,3 % у загальному фонді міського бюджету, надійшли у сумі 50 253,9 тис.грн. в тому числі:


- від орендної плати за користування майном, що перебуває в комунальній власності надійшло 1 757,7 тис.грн. або 102,5 % до річного плану ( річний план – 1 714,9 тис.грн.). За 2018 рік надійшло на 1064,7 тис.грн. або на 60,6 % менше, ніж за минулий рік, у зв’язку з заборгованістю орендарів перед міським бюджетом;


- від державного мита надійшло 1 592,5 тис.грн. або 105,2 % до річного плану ( річний план – 1 514,0 тис.грн.). У порівнянні з минулим роком надходження по державному миту збільшились на 506,9 тис.грн. або на 46,7 % за рахунок збільшення кількості осіб, які сплачують мито за місцем розгляду та оформлення документів.


- плати за надання адміністративних послуг надійшло 8 718,6 тис.грн. або 99,2 % до річного плану (річний план – 8 790,2 тис.грн.). В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження по цьому виду доходів збільшилися на 750,2 тис.грн. або на 9,4 % в основному у зв’язку зі збільшенням звернень щодо оформлення закордонних біометричних паспортів.


Спеціальний фонд


Планове завдання по спеціальному фонду міського бюджету без трансфертів на 2018 рік затверджено в сумі 36 254,0 тис.грн. За 2018 рік до спеціального фонду міського бюджету надійшло 114 355,3 тис.грн., що на 34 830,3 тис. грн. або на 43,8 % більше, ніж за минулий рік. Надходження збільшились, в основному, за рахунок отримання бюджетними установами благодійних внесків та дарунків.


Бюджет розвитку на 2018 рік заплановано у сумі 7 377,7 тис.грн. Фактично надійшло за 2018 рік 18 542,9 тис.грн., річний план перевиконано в 2,5 рази , а саме:

- кошти від продажу землі – 18 343,3 тис.грн. Річний план в сумі 7 201,6 тис.грн. перевиконано у 2,5 рази. У порівнянні з 2017 роком надходження по даному коду збільшились на 16 873,5 тис.грн. або в 12,5 рази в зв’язку з продажем на аукціоні земельної ділянки несільськогосподарського призначення;

- кошти від пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 199,6 тис. грн. У порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 121,8 тис.грн. або в 2,6 рази за рахунок збільшення платників коштів пайової участі


Від екологічного податку надійшло 3 218,6 тис.грн. або 100,3 % до річного плану ( річний план – 3 207,7 тис.грн.). У порівнянні з минулим роком надходження по цьому збору збільшились на 447,6 тис.грн. або на 16,2 % у зв’язку з збільшенням ставок податку за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин згідно змін до Податкового кодексу України та сплату штрафних санкцій.


У звітному періоді бюджетними установами отримано власних надходжень 92 562,5 тис.грн. або 360,7 % до річного планового завдання ( план на рік - 25 658,6 тис. грн.). В порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 18 083,2 тис. грн. або на 24,3 % за рахунок благодійних внесків, грантів та дарунків.


Трансферти загального та спеціального фондів


За 2018 рік отримано трансфертів до загального та спеціального фондів міського бюджету на суму 1 309 602,8 тис.грн. або 99,1 % до річного плану (річний план – 1 321 678,3 тис.грн.).


Недоотримання трансфертів у сумі 12 075,5 тис.грн. по субвенціях з державного та обласного бюджетів та бюджетів інших міст в основному у зв’язку з:


- не відкоригованими планами субвенцій на виплату допомоги сім’ям з дітьми та утримання прийомних сімей;


- неможливістю реалізації проектів у зв’язку з необхідністю внесення змін в ПКД (здійснення перерахунку);


- отриманням субвенції на медичну допомогу жителям інших міст за фактичну кількість таких звернень;


- отриманням субвенції за фактично видані медикаменти, згідно реєстрів, наданих мережею аптек.


- наданням заявки на одержання субвенції під фактично виконані роботи по кодам:

41053900 «Інші субвенції»,

41053600 «Субвенція з місцевого бюджету на здійснення природоохоронних заходів».


ІІ. ВИДАТКИ


Мережа бюджетних установ, утримання яких передбачено за рахунок коштів міського бюджету, на початок року складала 130 установ. На кінець 2018р. кількість бюджетних установ збільшилась на 2 одиниці.


Загальний фонд


Видаткову частину загального фонду міського бюджету у 2018 році виконано у сумі 1 847 918,1 тис. грн., або на 98,9 % до уточненого річного плану (1869156,1 тис. грн.). У порівнянні з 2017 роком касові видатки міського бюджету збільшились на 123 043,2 тис. грн. або на 7,1 %.


З них 58,8 % (1086053,3 тис. грн.) склали видатки за рахунок субвенцій.


У 2018 році касові видатки загального фонду міського бюджету спрямовувались на:

- утримання установ та здійснення заходів у соціально-культурній сфері – 1626469,8 тис. грн., або 88,0 %;

- утримання житлово-комунального господарства – 101909,7 тис. грн. або 5,5 %,

- органи місцевого самоврядування – 94820,3 тис. грн. або 5,1 %;

- інші видатки загального фонду – 24718,3 тис. грн., що складає 1,4 % від загального обсягу видатків.


Видатки соціально – культурної сфери міста у 2018 році розподілились наступним чином: на освіту – 488931,3 тис. грн., охорону здоров’я – 297751,8 тис. грн., соціальний захист та соціальне забезпечення – 797838,9 тис. грн., культуру – 32612,5 тис. грн., фізичну культуру і спорт – 9335,3 тис. грн.


В структурі видатків загального фонду 88,7 % (1639916,5 тис. грн.) займають захищені статті, в т.ч.: видатки на заробітну плату з нарахуваннями – 731290,0 тис. грн.; на енергоносії - 71234,7 тис. грн.; на медикаменти – 29977,0 тис. грн.; на продукти харчування – 32642,4 тис. грн.; інші виплати населенню (надання пільг та субсидій, стипендій, пільгові рецепти тощо) – 763326,0 тис. грн., трансферти органам державного управління інших рівнів – 11351,1 тис. грн., оплату послуг з охорони комунальних закладів культури – 95,3 тис. грн., а 11,3 %, або 208001,6 тис. грн. склали видатки на утримання бюджетних установ, виконання міських програм, трансферти комунальним підприємствам, на виконання поточного ремонту та утримання об’єктів благоустрою.


Станом на 01.01.2019 кредиторська заборгованість відсутня.


Спеціальний фонд


Видатки спеціального фонду міського бюджету склали 543 807,5 тис. грн., що становить 99,9 % від уточненого річного плану (544145,4 тис. грн.).


Із зазначеного обсягу видатків 41,6 % або 226 400,6 тис. грн. склали видатки бюджету розвитку


Кошти бюджету розвитку були використані по:


- відділу житлового господарства – 19 543,0 тис.грн. –кап. ремонт житлового фонду,в т.ч. ОСББ та ліфтового господарства; у т.ч. 128 349 грн. – капітальний ремонт ганків житлових будинків, облаштування елементами доступності на виконання програми створення безбарєрного середовища маломобільної групи населення.


- відділу комунального господарства – 42 435,4 тис. грн. – розробка ПКД по кап. ремонту доріг та об’єктів благоустрою, кап. ремонт об’єктів благоустрою (Капітальний ремонт ліній зовнішнього освітлення вул. Ласаля, 8 Березня, Магістральна, реконструкція мереж зовнішнього освітленняпо вул. Триумфальна,) придбання основних засобів для ремонту та утриманню об’єктів благоустрою, придбання біотуалетів, вуличної іллюмінації;


- управлінню капітального будівництва та перспективного розвитку міста – 94 527,0 тис. грн. – кап. ремонт, реконструкція та будівництво закладів соціально – культурної сфери, такі як реконструкція прибудови ЗОШ №18 для забезпечення навчання в одну зміну , реконструкція туалету з облаштуванням елементами доступності для людей з особливими потребами в КМУ «Стоматологічна поліклініка № 1» Реконструкція будівлі травматологічного корпусу КМУ "Міська лікарня №3" по вул. Героїв України 17, реконструкція підвалу будівлі травматологічного корпусу КМУ "Міська лікарня №3" реконструкція та будівництво об’єктів благоустрою, будівництво дитячих та спортивних майданчиків, футбольних полів у школах міста , тощо;


- відділу транспорту, зв’язку та енергетики – 36 441,5 тис. грн. – кап. ремонт мереж теплопостачання, водопостачання та водовідведення, придбання автобусів, тролейбусів, інших основних засобів, будівництво каналізаційної мережі по вул. Проїзна, розробка ПКД по реконструкції реагентного корпусу фільтрувальної станції та контактної мережі тролейбусів тощо;


- по управлінню з гуманітарних питань – 3 409,2 тис. грн. – кап.ремонт закладів культури та фізкультури, придбання літератури, періодичних видань, музичних інструментів та основних засобів;


-по управлінню освіти – 7951,8 тис.грн. – кап. ремонт закладів освіти та протипожежної сигналізації, придбання орг. техніки,обладнання та основних засобів;


- по відділу охорони здоров’я – 9173,1 тис. грн. – кап. ремонт та реконструкція закладів охорони здоров’я та придбання медичного обладнання, ком’ютерної техніки;


- по управлінню праці та соціального захисту населення – 466,2 тис. грн.


- по фінансовому управлінню – 3761,8 тис. грн. –надання субвенції селищним радам та співфінансування до обласного бюджету, надання субвенції до Державного бюджету на придбання та встановлення секційних воріт Державному пожежно – рятувальному загону;


- по відділу комунальних ресурсів та самоврядного контролю – 6 782,9 тис.грн. - придбання комплекту меблів, співфінансування з міського бюджету для придбання житла дітям – сиротам, проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок;


Видатки за рахунок коштів субвенцій з державного та обласного бюджетів склали 198 798,0 тис. грн., що складає 36,6 % від загального обсягу видатків спеціального фонду.


За рахунок міського фонду охорони навколишнього природного середовища були проведені видатки на придбання контейнерів для збирання ТПВ, біотуалетів, встановлення технологічних приладів обліку стічних вод, утримання зелених насаджень, розробку схеми санітарного очищення та проведення заходів із пропаганди охорони навколишнього природного середовища в сумі 3696,5 тис. грн.


Видатки, проведені за рахунок власних надходжень бюджетних установ, становлять 91 345,3 тис. грн. (в т.ч. за рахунок коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами – 21382,6 тис. грн., коштів, отриманих з інших джерел власних надходжень – 69962,7 тис. грн.), що становить 16,8 % від загального обсягу видатків спеціального фонду.


Станом на 01.01.2019 кредиторська заборгованість відсутня.




О.М. Саєнко

Начальник фінансового управління



260 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 25.02.2020

    9-00
    Робоча апаратна нарада:
    «Про роботу управління Пенсійного фонду України у м.Краматорську Донецької області в напрямку популяризації електронних сервісів Пенсійного фонду України»
    Доповідач:
    Голова комісії з припинення управління Пенсійного фонду України у м. Краматорську Донецької області – Макаренко Л.В.
    зала засідань виконкому,4 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 25.02.2020

    09-00 17-00
    Лесині читання «Вогонь її пісень не згасять зливи літ» (до 150-річчя з дня народження Лесі Українки)
    бібліотека ім.Т.Шевченка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 25.02.2020

    10-00 12-00
    Особистий прийом громадян
    громадська приймальня, каб 1а
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 25.02.2020

    10-00 11-00
    Проведення наради з особами, відповідальними за роботу водомірних постів
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 26.02.2020

    09-00 12-00
    Проведення занять із спеціалістами підприємств, установ та організацій міста, на яких покладено виконання завдань у сфері цивільного захисту
    учбовий клас міських курсів з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • Громадський бюджет
  • бджет-візуалізація
  • ОСББ
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Безоплатна правова допомога
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?