• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 02.02.2016 12:11

Відділ адміністративних послуг

Відділ адміністративних послуг є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету, міському голові, заступнику міського голови - Фальченко Світлані Романівні .


Адреса: 84313, вул.Б.Хмельницького,8


Графік прийому громадян у центрі надання адміністративних послуг:

  • Понеділок, середа, п’ятниця з 9-00 до 16-00,
  • Вівторок, четвер — з 9.00 до 20.00,
  • Субота – з 8.00 до 15.00 ,
  • Без перерви, неділя - вихідний



Начальник відділу:



Гридасова Світлана Володимирівна





Адміністратори:



Редько Ксенія Євгенівна


  • тел.: +380 (6264) 8-54-65



Тихоступ Наталя Григорівна


  • тел.: +380 (6264) 8-54-98



Ускова Оксана Віталіївна


  • тел.: +380 (6264) 8-54-65



Роянова Наталія Олександрівна


  • тел.: +380 (6264) 8-54-42



Основними завданнями адміністратора є:


- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

- прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

- видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

- організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

- здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

- надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.



Рішенням Краматорської міської ради від 28.01.2015 № 46/VI-02 затверджено перелік адміністративних послуг, без урахування документів дозвільного характеру, які надаються через центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Краматорської міської ради:


Присвоєння поштового номеру об'єктам містобудування;


Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки;


Встановлення режиму роботи об'єктам торгівлі, ресторанного господарства та сфери побутових послуг;


Припинення права користування земельною ділянкою;


Поновлення договору оренди землі;


Внесення змін до рішень міської ради щодо регулювання земельних відносин;


Надання згоди на передачу земельної ділянки або її частини у суборенду;


Рішення про продаж земельної ділянки комунальної власності (фізичним особам, які не зареєстровані суб’єктами підприємницької діяльності);


Зміна цільового призначення (частини) земельної ділянки, що перебуває у власності;


Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у користування;


Рішення про передачу у власність, надання в оренду земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності (фізичним особам, які не зареєстровані суб’єктами підприємницької діяльності);


Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів, (фізичним особам, які не зареєстровані суб’єктами підприємницької діяльності);


Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;


Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку;


Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу;


Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу;


Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу;


Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу;


Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель;


Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;


Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);


Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації;


Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю);


Видача довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання);


Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою;


Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями;


Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.



Нормативна база :




16896 переглядів

Print