• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 02.10.2019 11:02


Аналіз надходження звернень громадян



за 9 місяців 2019 року


1 півріччя


1 квартал






АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 9 місяців 2019 року 


Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради здійснюється згідно Закону України «Про звернення громадян».


За 9 місяців 2019 року до виконкому Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 3762 звернень, проти 4354 аналогічного періоду, так на 14 відсотків відбулось зменшення.


Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», за графіком особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому міської ради було проведено 57 особистих прийомів, 23 - виїзних за місцем проживання громадян. Розглянуто 252 звернення, з них 127 задоволено. За характером порушених у зверненнях питань головне місце займають питання комунальної - 1434 та соціальної сфер - 1114: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, асфальтування прибудинкових територій, водопровідних мереж, здійснення перерахунку коштів за послугу електропостачання, якісне надання послуги газопостачання, надання житла соціально незахищеним верствам населення. Надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян, призначення та нарахування субсидії на житлово-комунальні послуги.


674 звернення надійшло від категорії громадян,  які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб.


Через органи влади вищого рівня надійшло 2546 звернень. Численні звернення на телефонну «Урядову гарячу лінію» стосуються питань соціального захисту населення, неякісне надання комунальних послуг населенню.


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.


За результатами проведенного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.


З загальної кількості звернень:
-вирішено позитивно та роз'яснено - 3491 звернення, що становить 93%;
-відмовлено - 105 звернень, що становить 2,5 %;
-в стадії розгляду - 127 звернень, що становить 3,4 %;
-39 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 1,1 %.


Згідно до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції працює особлива форма колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування. Так, електронних звернень до міського голови надіслано 181. Місцевих петицій - 186 (триває збір підписів 4 петицій), 31 підтримано необхідною кількістю підписів громадян та підготовлено відповідні проекти рішень для розгляду на сесії Краматорської міської ради. Не підтримані (53) у зазначений термін Законом України петиції розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 9 засідань постійно діючої комісії, 9 «Дня контролю». Проведено перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах та селищної ради – 8.


У виконкомі Краматорської міської ради активно функціонує «Телефон довіри» 5-94-91, на який надійшло 226 звернень, 169 вирішено позитивно в найкоротші терміни. Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв'язок з громадянами. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.


Вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення. Так, працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр» м. Краматорськ. Контактний центр дає можливість мешканцям міста в електронному вигляді повідомити про проблеми міста та заяви особистого характеру. Також програма визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, які надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах. Так зареєстровано 207 звернень, з них задоволено 176, 31 знаходяться в роботі.


На офіційному сайті Краматорської міської ради систематично наповнюється сторінка «Звернення громадян». Так, було розміщено 16 повідомлень про підсумки прийомів керівництвом виконкому. В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян, доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів керівництва виконкому міської ради.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об'єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.




↑ На верх





АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 півріччя в 2019 року 


Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради здійснюється згідно Закону України «Про звернення громадян».


За I півріччя 2019 року до виконкому Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 2633 звернень, проти 2453 аналогічного періоду.


Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», за графіком особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому міської ради було проведено 46 особистих прийомів, 14 - виїзних за місцем проживання громадян. Розглянуто 162 звернення, з них 86 задоволено. За характером порушених у зверненнях питань головне місце займають питання комунальної - 965 та соціальної сфер - 880: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, асфальтування прибудинкових територій, водопровідних мереж, здійснення перерахунку коштів за послугу електропостачання, якісне надання послуги газопостачання, надання житла соціально незахищеним верствам населення. Надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян, призначення та нарахування субсидії на житлово-комунальні послуги.


388 звернень надійшло від категорії громадян,  які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб.


Через органи влади вищого рівня надійшло 1771 звернення. Численні звернення на телефонну «Урядову гарячу лінію» стосуються питань соціального захисту населення, роз’яснень щодо визначення соціального статусу та права на пільги.


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.


За результатами проведенного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.


З загальної кількості звернень:
-вирішено позитивно та роз'яснено - 2431 звернення, що становить 92,3%;
-відмовлено - 53 звернень, що становить 2,2 %;
-в стадії розгляду - 119 звернень, що становить 4,6 %;
-16 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 0,7 %.


Згідно до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції працює особлива форма колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування. Так, електронних звернень до міського голови надіслано 129. Місцевих петицій - 88 (триває збір підписів 9 петицій), 21 підтримано необхідною кількістю підписів громадян та підготовлено відповідні проекти рішень для розгляду на сесії Краматорської міської ради. Не підтримані (24) у зазначений термін Законом України петиції розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 6 засідань постійно діючої комісії, 6 «Дня контролю». Проведено перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах та селищної ради – 5.


У виконкомі Краматорської міської ради активно функціонує «Телефон довіри» 5-94-91, на який надійшло 148 звернень, 83 вирішено позитивно в найкоротші терміни. Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв'язок з громадянами. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.


Вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення. Так, працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр» м. Краматорськ. Контактний центр дає можливість мешканцям міста в електронному вигляді повідомити про проблеми міста та заяви особистого характеру. Також програма визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, які надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах. За I півріччя зареєстровано 202 звернення, з них задоволено 163, 39 знаходяться в роботі.


На офіційному сайті Краматорської міської ради систематично наповнюється сторінка «Звернення громадян». Так, було розміщено 6 повідомлень про підсумки прийомів керівництвом виконкому. В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян, доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів керівництва виконкому міської ради.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об'єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.



↑ На верх





Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за I квартал 2019 року


Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради здійснюється згідно Закону України «Про звернення громадян».


За I квартал 2019 року до виконкому Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 1537 звернень, проти 1325 аналогічного періоду.


Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», за графіком особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому міської ради було проведено 23 особистих прийомів, 8 - виїзних за місцем проживання громадян. Розглянуто 107 звернень, з них 59 задоволено. За характером порушених у зверненнях питань головне місце займають питання комунальної - 725 та соціальної сфер - 611: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, благоустрій прибудинкових територій, водопровідних мереж, якісне надання послуги електропостачання та теплопостачання, надання житла соціально незахищеним верствам населення. Надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян, призначення та нарахування субсидії на житлово-комунальні послуги, роз’яснення щодо монетизації субсидії.


161 звернення надійшло від категорії громадян,  які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб.


Через органи влади вищого рівня надійшло 972 звернення. Численні звернення на телефонну «Урядову гарячу лінію» стосуються питань соціального захисту населення, роз’яснень щодо монетизації субсидії.


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.


За результатами проведенного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.


З загальної кількості звернень:
-вирішено позитивно та роз'яснено - 1413 звернення, що становить 92,0%;
-відмовлено - 38 звернень, що становить 2,5%;
-в стадії розгляду - 68 звернень, що становить 4,4 %;
-18 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 1,1 %.


Згідно до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції працює особлива форма колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування. Так, електронних звернень до міського голови надіслано 62. Місцевих петицій - 35 (триває збір підписів 5 петицій), 13 підтримано необхідною кількістю підписів громадян та підготовлено відповідні проекти рішень для розгляду на сесії Краматорської міської ради. Не підтримані у зазначений термін Законом України петиції розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 3 засідання постійно діючої комісії, 3 «Дня контролю». Проведено перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах та селищної ради – 2.


У виконкомі Краматорської міської ради активно функціонує «Телефон довіри» 5-94-91, на який надійшло 107 звернень, 59 вирішено позитивно в найкоротші терміни. Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв'язок з громадянами. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.


Вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення. Так, працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр» м. Краматорськ. Контактний центр дає можливість жителям міста в електронному вигляді повідомити про проблеми міста та заяви особистого характеру. Також програма визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, які надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах. За I квартал зареєстровано 145 звернення, з них задоволено 130, 15 знаходяться в роботі.


На офіційному сайті Краматорської міської ради систематично наповнюється сторінка «Звернення громадян». Так, було розміщено 11 повідомлень про підсумки прийомів керівництвом виконкому. В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об'єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.




↑ На верх

546 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 18.11.2019

    13-00
    Засідання постійної комісії з питань промисловості, транспорту та зв’язку, впровадження енергозберігаючих технологій, охорони навколишнього природного середовища, розвитку середнього та малого бізнесу, побутового та торгового обслуговування
    зала засідань виконкому, 3 поверх
    Начальник відділу роботи з депутатами Масаликіна О.В.

  • 18.11.2019

    14-00
    Фітнес-хвилинки «Нумо, хлопчики й дівчатка, вправноробимо зарядку!» (в рамках Циклу велнес-порад «Будь здоровим!»)
    ДЦБ ім. О.С. Пушкіна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 19.11.2019

    11-00
    Засідання постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, приватизації і комунальної власності
    зала засідань виконкому,2 поверх
    Начальник відділу роботи з депутатами Масаликіна О.В.

  • 19.11.2019

    9-00
    Робоча апаратна нарада:
    Про підсумки роботи управління Пенсійного фонду України у м. Краматорську Донецької області і основні пріоритети діяльності
    Доповідач:
    голова комісії з припинення управління Макаренко Л.В.
    зала засідань виконкому,4 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 19.11.2019

    11-00
    Пізнавальний диліжанс чемності «Привіт весь світ» (заняттягуртка «Планета Читалочка»)
    бібліотека ім. Рибалка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?