• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 20.05.2019 14:19

Бюджет міста Краматорськ на 2019 р.

Державну бюджетну політику на території міста реалізує Фінансове управління виконавчого комітету Краматорської міської ради


Адреса:84313, пл. Миру, 2, I поверх каб.4-9


Більше інформації можна знайти на сторінці «Фінансове управління»




Бюджет міста на 2019 р.

Зміни до Бюджету міста за 2019 р.




Виконання бюджету міста за _ місяців 2019 рік


Доходи міського бюджету за _ місяців 2019 рік

Виконання доходної частини загального фонду бюджету

Виконання доходної частини спеціального фонду бюджету

Трансферти загального та спеціального фондів


Видатки міського бюджету за _ місяців 2019 рік

Загальний фонд

Спеціальний фонд


↑ На верх




↑ На верх



Бюджет міста на 2019 р.





Рішення міської ради № 48/VII-638 вiд 20.12.2018 «Про міський бюджет на 2019 рік».

Додаток 1 - xls
Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 - xls
Додаток 7 - xls
Додаток 8 - xls



Пояснювальна записка

до міського бюджету м. Краматорська на 2019 рік



I. Соціально-економічний стан м. Краматорська в 2018 році і прогноз розвитку на 2019 рік


За січень – липень 2018 року обсяг реалізації промислової продукції в місті склав 15,2 млрд. грн. ( 15243,3 млн. грн.), що в діючих цінах на 28,3 % більше відповідного періоду 2017 року. Питома вага промисловості міста в загальному обсязі реалізованої промислової продукції по області склала 8,5 %.


За січень-вересень 2018 року в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року в 44,0 рази збільшилось виробництво гірничотранспортного устаткування, в 1,6 рази – виробництво комбайнів прохідницьких, на 44,8 % - виробництво електроенергії, на 21,1 % - виробництво млинів та дробарок, на 20,0 % - сталі, на 17,2 % - виробництво теплоенергії, на 0,7 % - валків прокатних.


Зменшилось в 6,0 разів виробництво верстатів, в 2,3 рази – прокатного та металургійного обладнання, на 40 % - виробництво кранів, на 16,8 % - запасних частин до устаткування, на 12,5 % - виробництво гідротехнічного та енергетичного обладнання.


На рівні аналогічного періоду 2017 року залишилось виробництво шахтно- підйомних машин.


Обсяг валової продукції сільськогосподарських підприємств за 9 місяців 2018 року склав 28,6млн грн.(28631,4 тис. грн.), що на 33,0 % менше аналогічного показника 2017 року. З загального обсягу валової продукції 100% припадає на продукцію рослинництва.


Будівельними підприємствами, що працювали за контрактами підряду, а також підприємствами, які виконували будівельні роботи господарським способом, за січень – вересень 2018 року виконано будівельних робіт на 345,6 млн. грн., що становить 10,7 % загального обсягу виконаних будівельних робіт по області.


Підприємствами роздрібної торгівлі і ресторанного господарства очікуваний розмір реалізованих товарів за 9 місяців 2018 року становить 2437,1 млн. грн., що на 8,4 % більше, ніж за січень – вересень 2017 року.


Обсяг реалізованих послуг за січень – червень поточного року склав 1439,4 млн. грн.(у т.ч. населенню – 111,4 млн. грн.), що в діючих цінах на 42,2 % більше аналогічного показника 2017 року.


Станом на 01.01.2018 за попередніми даними Головного управління статистики у Донецькій області кількість малих підприємств складає 1027 одиниць та 5160 – кількість підприємців фізичних осіб.


Середньомісячна номінальна заробітна плата штатних працівників у ІІ кварталі 2018 року склала – 8372 грн., середньооблікова кількість штатних працівників – 49399 осіб.


Протягом 9 місяців 2018 року на обліку в Краматорському міському центрі зайнятості перебувало 3642 особи, які мали статус безробітного. Станом на 01.10.2018 на обліку перебувало 1024 безробітні особи, що на 8,7 % менше, ніж на 01.01.2018. Із загальної кількості безробітних 59,4 % - жінки, 35 % - молодь віком до 35 років.


У січні - вересні 2018 року за сприяння служби зайнятості працевлаштовано 1327 безробітних осіб, серед працевлаштованих 58 % - жінки, 34,2 % - молодь у віці до 35 років.


Станом на 01.11.2018 заборгованість із виплати заробітної плати по місту відсутня.


У 2019 році покращення фінансового стану підприємств буде можливим за рахунок розвитку промислового виробництва із застосуванням ресурсозберігаючих, інноваційних, екологічно орієнтованих технологій, освоєння випуску нової конкурентоспроможної, високотехнологічної продукції з одночасним скороченням її матеріало- та енергоємності, вихід на нові ринки збуту.


Кількісними та якісними критеріями ефективного розвитку міста на 2019 рік є:


- забезпечення зростання до попереднього року обсягу реалізованої промислової продукції у діючих цінах на 10 %, валової продукції сільського господарства по всіх категоріях господарств в порівнянних цінах 2010 року – на 29,5 %, середньомісячної заробітної плати - на 15,5 % (складе 9750 грн.), недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати працівникам економічно активних підприємств, створення комфортного середовища для проживання населення, підвищення престижу підприємницької діяльності.


Міський бюджет на 2019 рік сформовано згідно змін до Бюджетного та Податкового кодексів України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» та інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин.


Крім того, параметри формування міського бюджету визначалися показниками економічного і соціального розвитку міста на 2019 рік з використанням даних статистичної і фінансової звітності, оцінки виконання міського бюджету за попередні роки, розрахунків управлінь міської ради, податкової інспекції міста.


II. Оцінка надходжень доходів міського бюджету на 2019 рік


Об’єм доходної частини міського бюджету на 2019 рік прогнозується у сумі 1 970 387,4 тис. грн. і складається із загального, спеціального фондів та міжбюджетних трансфертів.


1. ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД


Доходи загального фонду міського бюджету ( з урахуванням трансфертів) прогнозуються у сумі 1 943 515,5 тис. грн., які сформовані з:


1. надходжень загальнодержавних податків і зборів та власних доходів згідно ст.64 Бюджетного Кодексу України – 1 020 146,1 тис. грн.,


2. субвенцій з державного бюджету – 335 088,1 тис.грн., у т.ч.:

- освітня субвенція - 195 613,9 тис. грн.;

- медична субвенція - 139 474,2 тис. грн.;


3. дотації з обласного бюджету на утримання притулку для дітей – 5382,6 тис.грн.;


4. субвенцій з обласного бюджету – 579 474,0 тис.грн., в т.ч.:


- за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет - 5211,0 тис.грн.;


- за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету для медичного обслуговування внутрішньо переміщених осіб - 3818,9 тис.грн.;


- за рахунок коштів освітньої субвенції з державного бюджету на інклюзивно – ресурсні центри – 1 161,4 тис.грн.;


- за рахунок відповідних субвенцій з державного бюджету – 567 708,7 тис.грн., у т.ч.:


- на здійснення програм соціального захисту населення - 566 360,5 тис.грн.;


- на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 290,1 тис.грн.;


- на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 1 058 ,1 тис.грн.;


- за рахунок власних коштів обласного бюджету – 1573,8 тис.грн. у т.ч.:


- на оплату комунальних послуг інвалідам по зору – 145,3 тис. грн.,


- на виконання окремих державних програм соціального захисту населення - 296,6 тис. грн.,


- на надання допомоги дітям - сирітам та дітям, позбавленим батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні, що навчаються в закладах освіти – 1 131,9 тис.грн.;


5. субвенцій з бюджетів інших міст на надання медичних послуг – 3424,7 тис.грн., в т.ч.:


- за рахунок медичної субвенції з державного бюджету - 1707,7 тис.грн.:

в т.ч.:

з бюджету Андріївської ОТГ – 1654,7 тис. грн.

з бюджету Бахмутського району – 53,0 тис.грн.;


- за рахунок власних коштів бюджетів інших міст – 1 717,0 тис. грн.:

в т. ч. :

з бюджету Лиманської ОТГ – 520,0 тис. грн.

з бюджету м. Дружківки – 500,0 тис. грн.,

з бюджету м.Словянська– 300,0 тис.грн.,

з бюджету Миколаївської ОТГ – 100,0 тис. грн.,

з бюджету м.Бахмута – 170,0 тис.грн.,

з бюджету Бахмутського району – 27,0 тис.грн.,

з бюджету м.Торецьк – 100,0 тис.грн.


Код 11010000 «Податок та збір на доходи фізичних осіб»


Прогнозний розрахунок суми податку на доходи фізичних осіб на 2019 рік здійснений на підставі та з урахуванням фондів оплати праці та податку на доходи бюджетоутворюючих підприємств, очікуваних надходжень податку у 2018 році та підвищення мінімальної заробітної плати до 4173 грн. і становитиме 718 622,9 тис. грн.


Код 11020000«Податок на прибуток підприємств»


Надходження по податку на прибуток підприємств комунальної власності на 2019 рік заплановані у сумі 1781,2 тис. грн.


Розрахунок прогнозу податку на прибуток підприємств до міського бюджету на 2019 рік, здійснено на підставі даних декларацій з податку на прибуток підприємств, динаміки надходжень за попередні роки, фінансового результату підприємств до оподаткування .


При прогнозуванні надходжень податку на прибуток на 2019 рік враховано:

- ставка податку у розмірі 18 %;

- вплив динаміки сум надміру сплаченого податку.


Код 14040000«Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів»


Надходження коштів від акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (пива, алкогольних напоїв, тютюну) на 2019 рік заплановані у сумі 65 815,2 тис. грн. з урахуванням очікуваних надходжень за 2018 рік. В планових цифрах на 2019 рік передбачено підвищення вартості підакцизних товарів за рахунок інфляційних процесів.


Код 18000000«Місцеві податки і збори»


Прогнозні надходження до міського бюджету місцевих податків на 2019 рік розраховані з урахуванням норм Податкового кодексу України та заплановані в сумі 191 767,2 тис. грн.


До місцевих податків належать податок на майно, єдиний податок, туристичний збір.


Надходження по податку на майно прогнозуються у сумі 107 989,3 тис. грн. та складаються з:

- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 5 956,7 тис.грн;

- земельного податку та орендної плати за землю - 101 907,6 тис. грн.;

- транспортного податку – 125 тис. грн.


При розрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, по юридичним та фізичним особам надходження збільшені за рахунок зростання розміру мінімальної заробітної плати (з 3723 грн. на 01.01.2018 до 4173 грн. на 01.01.2019).


При розрахунку плати за землю враховані активізація роботи про проведенню інвентаризації земельних ділянок, перегляд діючих договорів по оренді землі, погашення землекористувачами податкового боргу минулих років.


Транспортний податок розрахований згідно даних податкової інспекції та норм Податкового кодексу України. Об’єктом оподаткування зазначеним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового року (1 564 875 грн.).


Єдиний податок прогнозується у сумі 83689,3 тис. грн. і розрахований з урахуванням зростання розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 9% (01.01.2018 - 1762 грн., на 01.01.2019 - 1921 грн.) та мінімальної заробітної плати на 12,1% (01.01.2018 - 3723 грн., на 01.01.2019 - 4173 грн.) для платників І та II груп відповідно (у зв’язку з тим, що ставки збору встановлюються від їх розмірів) та збільшення надходжень від платників ІІІ та ІV груп за рахунок інфляційних процесів на рівні 107,4%.


Туристичний збір прогнозується у сумі 88,6 тис. грн.


Код 22080400 «Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності»


Надходження коштів від оренди комунального майна до загального фонду міського бюджету на 2019 рік прогнозуються у сумі 2 133,5 тис. грн.


Показники розраховані відповідно до даних відділу комунальних ресурсів та самоврядного контролю та з урахуванням очікуваних надходжень за 2018 рік.


У 2019 році передбачається оренда комунального майна виключно на конкурсних засадах відповідно до Закону України "Про оренду державного та комунального майна".


Код 24060300«Інші надходження»


До складу інших надходжень належить плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, для розміщення зовнішньої реклами. Прогноз надходжень цієї плати на 2019 рік становить 937,6 тис.грн.


2. СПЕЦІАЛЬНИЙ ФОНД


Доходи спеціального фонду міського бюджету на 2019 рік обчислені у сумі 26871,9 тис. грн., у тому числі:

- доходи бюджету розвитку – 605,6 тис. грн.

- інші доходи спеціального фонду – 26 266,3 тис. грн.,


Доходи спеціального фонду міського бюджету формуються відповідно до ст.69-1 Бюджетного Кодексу України:


1.надходження до бюджету розвитку міського бюджету складають 605,6 тис. грн. від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення.


2. інші надходження до спеціального фонду міського бюджету складають 26 266,3 тис. грн., в тому числі :


- власні кошти бюджетних установ, які утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів заплановані у сумі 23 144,6 тис. грн.,


- 50 % грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в наслідок господарської та іншої діяльності – 10,0 тис. грн.


- 25% екологічного податку – 3 111,7 тис.грн.


ІІІ.ВИДАТКИ


Загальний обсяг видаткової частини міського бюджету на 2019рік, визначено у сумі 1 970 387,4тис.грн. в межах надходжень до міського бюджету з урахуванням міжбюджетних трансфертів затверджених Верховною Радою України при прийнятті закону про Державний бюджет України на 2019рік в тому числі видатки загального фонду затверджені у сумі 1760323,9тис.грн., видатки спеціального фонду у сумі 210063,5тис.грн. з яких 183797,2тис.грн. складають видатки бюджету розвитку.


Розрахунок видатків на утримання установ та здійснення заходів у соціально-культурній сфері на 2019 рік проведений виходячи з потреби у першочергових видатках і застосований єдиний підхід при розрахунку витрат, а саме, враховано:


- встановлення з 1 січня мінімальної заробітної плати у розмірі 4173 грн. на місяць та посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС 1921гривні;


- виплати та надбавки обов’язкового характеру, а також стимулюючі виплати (матеріальна допомога на оздоровлення, щорічна грошова винагорода педагогічним працівникам згідно ст..57 ЗУ « Про освіту», 20% надбавка за престижність праці педагогів, 50% надбавка бібліотечним працівникам за особливі умови праці, цільова надбавка на стимулювання медичних працівників, цільова надбавка на заохочення працівникам Управління праці та соціального захисту, надбавка за складність та напруженість працівникам централізованих бухгалтерій);


- обсяг витрат на оплату енергоносіїв визначено виходячи з фактичного споживання їх у 2018році та діючих тарифів;


- інші видатки заплановано з урахуванням індексу споживчих цін 7,4%


Обсяг захищених видатків складає 1534,0млн.грн., що на 161,0млн. грн. перевищує уточнені планові призначення 2018р. (1373,0млн.грн.), і питома вага їх у загальному обсязі видатків складає 77,8% в тому числі:


- заробітна плата з нарахуваннями визначена у сумі 773,5млн..грн. що на 41млн.грн. більше ніж у 2018р.;


- видатки на оплату енергоносіїв та комунальних послуг заплановані у сумі 92,2млн.грн. що на 19,7млн.грн.більшефактичного споживання у 2018р. (коефіцієнт росту 1,27) ;


- видатки на продукти харчування та медикаменти заплановані у сумі 73,5млн.грн., що на 1,0млн.грн. більше ніж було витрачено у 2018р.


- видатки на соціальне забезпечення визначені у сумі 594,8млн. грн.


Потреба в коштах на захищені видатки забезпечена на 100%.


У видатках загального фонду міського бюджету враховані кошти на утримання бюджетних установ міста у кількості 132,0од., надання фінансової підтримки 1 дитячо-юнацькій спортивній школі підпорядкованій профспілковій організації ПАТ «ЕМСС» та КП «Об’єднання парків культури та відпочинку» і фінансування Програм і заходів затверджених міською радою, перелік яких визначений ст.89 і 91 Бюджетного Кодексу України.


Найбільшу питому вагу видаткової частини бюджету – 73,7% ( 1452,3млн.грн.)складають витрати на галузеві програми і заходи та утримання установ соціально-культурної сфери з яких, витрати по галузі освіта становлять – 555,0млн. грн., по галузі охорона здоров'я – 265,9млн.грн., по галузі культура та фізична культура і спорт – 43,4млн.грн, на соціальний захист населення – 588,0млн.грн.


Крім того, кошти міського бюджету - 15,6% ( 308млн.грн.) передбачені на виконання робіт по покращенню стану дорожньо-мостового господарства міста, підвищенню його експлуатаційних характеристик, забезпечення якісної роботи мереж наружного освітлення, безпеки руху на дорогах міста ( 46млн.грн. ), на поточний ремонт та утримання житлового фонду і прибудинкових територій (8,9млн.грн. в тому числі підтримка ОСМД – 2млн.грн.), на компенсацію за пільгове перевезення окремих категорій громадян міським транспортом ( 39,4млн.грн.), утримання органів місцевого самоврядування ( 115,6млн.грн.), а також на виконання Програми « Громадський бюджет міста Краматорськ» - 2,6млн грн. та Програми відшкодування частини суми кредитів, залучених фізичними особами, об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельними кооперативами на впровадження заходів з енергозбереження – 2,0млн.грн. надання фінансової підтримки КП Краматорський водоканал – 24,0млн.грн. та КП ТТУ в рамках лізингового проекту на придбання 5 тролейбусів на автономному ходу - 6,6млн.грн.та інше.


На виконання Програми економічного та соціального розвитку міста в бюджеті 9,3% (183,8млн.грн.) заплановано на капітальні видатки. Напрямки витрат та об’єкти на які будуть витрачатися кошти бюджету розвитку затверджені у додатках №5 та 6 до рішення, це капітальні ремонти закладів СК сфери, житлових будівель, систем опалення та водовідведення, ліфтового господарства, асфальтового покриття, благоустрою прилеглих територій та придбання медичного обладнання.


Надходженя коштів до фонду охорони навколишнього природного середовища у сумі 3,2млн.грн., а це 0,16% бюджету, направляються на виконання Програми природоохоронних заходів за напрямками видатків придбання контейнерів та влаштування майданчиків для збору твердих побутових відходів, виконання заходів з озеленення міста та організацію і здійснення робіт з екологічної освіти.


Власні надходження бюджетних установ у сумі 23144,6тис. грн., а саме плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями, направляється на утримання цих закладів.


Загальний фондОсвіта


На утримання закладів освіти в 2019 році міським бюджетом передбачено 555 014,8 тис.грн., з яких 79% складають видатки на оплату праці та нарахування на неї (438 665,5 тис.грн.), 11% видатки на оплату енергоносіїв (60 787,3 тис.грн.),6,5% видатки на харчування (35 831,8 тис.грн.).


У 2019 році збережено безкоштовне харчування учнів 1-4 класів (15,9 млн.грн.), враховано збільшення вартості харчування в дитячих садках до 27 грн. проти 23 грн. в 2018 году, доля батьківської плати дорівнює минулорічній та складає 50% від вартості харчування дошкілят.


З метою підвищення інтелектуального потенціалу міста та заохочення учнів загальноосвітніх навчальних закладів передбачено разова премія обдарованим учням в обсязі 220,0 тис.грн., триває практика фінансування міських літніх таборів для соціально незахищених дітей і профільно-тематичних шкільних літніх таборів для обдарованих дітей, сума витрат у 2019 році складатиме 357,0 тис.грн.


На підвезення школярів до загальноосвітніх шкіл віддаленістю більше 3 км передбачено 684,4 тис.грн та на компенсацію 100% вартості проїзду учнів до віддалених навчальних закладів в сумі 630,5 тис.грн.


Серед планових призначень на утримання установ освіти значну частину складають видатки на проведення протипожежних заходів, а саме 1275,0 тис.грн., проведення поточних ремонтів та придбання матеріалів для проведення поточних ремонтів – 3898,7 тис.грн., придбання меблів та м'якого інвентарю – 5070,9 тис.грн., тощо.


Із загальної суми видатків на освіту 1694,5 тис.грн. становлять видатки на утримання інклюзивно-ресурсного центру, що перевищує суму наданої відповідної субвенції з обласного бюджету на 533,1 тис.грн.


Охорона здоров’я


Міським бюджетом на 2019 рік на утримання закладів охорони здоров’я передбачено 265 940,9 тис. грн., у тому числі :


- за рахунок медичної субвенції з державного бюджету у сумі 139 474,2 тис. грн.,


- за рахунок цільової субвенції на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет у сумі 5 211,2 тис. грн.,


- за рахунок цільової субвенції для медичного обслуговування внутрішньо переміщених осіб у сумі 3 818,9 тис. грн..,


- за рахунок цільової субвенції на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих видів захворювань у сумі 1 058,1 тис. грн..


- за рахунок субвенцій з бюджетів інших міст у сумі 3 424,7 тис. грн..


Утримання закладів первинного рівня медичної допомоги буде здійснюватися за рахунок коштів державного бюджету згідно договорів з Національної службою замовника України. Для покращення надання медичної допомоги додатково заплановано 14 461,1 тис. грн.. на оплату комунальних послуг та енергоносіїв Центрів первинної медичної допомоги та надання медичних послуг, що не входять до обов’язкового державного пакету медичних гарантій, а саме оплату аналізів, утримання денних стаціонарів, фізіотерапевтичних та рентгенологічних служб, забезпечення надання медичної допомоги на дому, та інше.


У бюджеті на 2019 рік заплановано видатки на захищенні статті, а саме заробітну плату, комунальні послуги та енергоносії, продукти харчування, медикаменти, інші виплати населенню, виходячи з оптимальної потреби у першочергових видатках.


На заробітну плату з нарахуваннями заплановано 184 647,1 тис. грн., що складає 69,4 % до загального об'єму видатків.


Видатки на медикаменти передбачені в сумі 30 904,4 тис. грн., в т.ч. на надання екстреної медичної допомоги та придбання наркотичних засобів у закладах вторинного рівня 25 863,1 тис. грн.. та на виконання місцевих програм медичної допомоги 4 085,8 тис. грн.. На виконання програми «Заходи спрямовані на соціальний захист населення міста у галузі охорона здоров’я» передбачені видатки на придбання засобів технічної реабілітації (памперси) у сумі 496,2 тис. грн., програми репродуктивного здоров’я (попередження малюкової смертності) – 385,0 тис .грн., на лікування серцево-судинних захворювань – 440,0 тис. грн.., надання допомоги хворим на синдром Паркінсона – 250,0 тис. грн., хворим на гемофілію – 116,9 тис. грн., на виявлення онкозахворювань на ранніх стадіях – 269,0 тис .грн., програму імунопрофілактики (придбання вакцин) – 194,7 тис .грн., лікування хворих на СНІД – 584,5 тис. грн.. та інші.


На виконання програми «Заходи спрямовані на соціальний захист населення міста у галузі охорона здоров’я» передбачені видатки на безкоштовні медикаменти (пільгову рецептуру) у сумі 6 956,0 тис. грн.., на слухові апарати у сумі 180,9 тис. грн. і на пільгове зубопротезування у сумі 1 314,1 тис. грн..


Видатки на продукти харчування складають 6 141,0 тис. грн., в т.ч. на організацію харчування в стаціонарах у сумі 3 517,2 тис. грн., а також виконання міських програм:


- придбання безплатних молочних сумішей для дітей віком до двох років з малозабезпечених сімей згідно програми «Заходи спрямовані на соціальний захист населення міста у галузі охорона здоров’я» у сумі 216,5 тис. грн., а також лікувального харчування для 4 хворих дітей на фенілкетонурію у сумі 2 102,6 тис. грн.


- на виконання програм «Профілактики ВІЛінфекції, допомоги та лікування ВІЛінфікованих і хворих на СНІД на 2019-2020 рр.» на придбання замінювачів грудного молока у сумі 89,8 тис. грн.,


- на виконання «Програми протидії захворювання на туберкульоз у м.Краматорську на 2017-2019 роки» 214,8 тис. грн. на придбання 1017 продуктових наборів (соціальні пакети) для хворих, які перебувають на амбулаторному лікуванні


Всього Краматорською міською радою в бюджеті на 2019 рік затверджено 12 програм та на їх виконання передбачено 15 323,8 тис. грн..


Програми та заходи в галузі сім’ї , дітей та молоді


У бюджеті на 2019 рік за рахунок загального фонду передбачені видатки по молодіжним програмам у сумі 3240,4 тис. грн


На утримання клубів підлітків передбачено 1679,7 тис. грн.(в порівнянні з бюджетом 2018 року видатки загального фонду зросли на 8,7 %, або 135,05 тис.грн )


На утримання центру соц. служб передбачено 1396,9 тис.грн.(в порівнянні з бюджетом 2018 року видатки загального фонду зросли на 2,7 %, або 38,9 тис.грн ).


На виконання програми "Молодь і сім'я." на 2018-2020 роки у 2019 році передбачено 163,8 тис.грн.


На заробітну плату з нарахуваннями заплановано 2724,4 тис. грн., що складає 84,1 % до загального об'єму видатків.


Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановані у сумі 241,2 тис.грн.


Культура і мистецтво


У бюджеті на 2019 рік за рахунок загального фонду передбачені видатки по галузі у сумі 32705,6 тис.грн.(в порівнянні з бюджетом 2018 року видатки зросли на 12,8 %, або 3724,6 тис.грн ).


На заробітну плату з нарахуваннями заплановано 22806,6 тис. грн., що складає 69,7 % до загального об'єму видатків.


Сума видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв складає 3980,9 тис.грн.


На виконання міських заходів на 2019 рік затверджено 678,3 тис.грн. , в тому числі на проведення різноманітних святкових заходів – 248,3 тис.грн., що забезпечує придбання квіткової продукції, сувенірів, поліграфічної продукції, оплату транспортних послуг, рекламні послуги, організацію концертів і інше. З 2017 року планується разова премія Краматорської міської ради у сфері культури та мистецтва «Обдарованість» за вагомі досягнення та значні успіхи дітям та молоді міста Краматорськ віком від 7 до 18 років , а також разова премія міського голови за вагомий внесок у розвиток культури та мистецтва м. Краматорська для наставників, педагогів, керівників гуртків, на 2019 рік заплановано 250 тис.грн.


Сума коштів, виділених у 2019 році на надання фінансової підтримки КП”Об’єднання парків культури та відпочинку”, складає 4819,1 тис.грн.


Фізична культура і спорт


На утримання установ з фізичної культури та спорту та проведення навчально-тренувальної роботи на 2019 рік передбачені видатки в сумі 10744,6 тис. грн., що на 19,5 % перевищує заплановані видатки 2018 року та на 10,2 % уточнений план 2018 року.


Видатки на заробітну плату з нарахуваннями складають 7982,7 тис. грн., або 74,3 % від загального обсягу видатків загального фонду.


Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановані виходячи з фактичного споживання минулих років з урахуванням енергозберігаючих заходів та складають 905,0 тис. грн., або 8,4 % від загального обсягу видатків загального фонду.


В рамках програми розвитку фізичної культури та спорту на 2017–2021рр. заплановані видатки на виплату стипендій провідним спортсменам міста у сумі 683,9 тис.грн. Для стимулювання обдарованих дітей та їх наставників за вагомий внесок у розвиток фізкультурно-спортивного руху в місті передбачена премія міського голови у сумі 100,3 тис.грн. На проведення навчально тренувальних зборів і змагань з олімпійських та не олімпійських видів спорту, участь спортсменів в чемпіонатах області та України передбачено -590,3 тис.грн.


Соціальний захист та соціальне забезпечення


Видатки по загальному фонду бюджету Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Краматорської міської ради, центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів, центру обліку бездомних осіб на 2019 рік затверджені у сумі 6769,200 тис. грн., що на 14,3% перевищує заплановані видатки 2018 року в тому числі по заробітній платі з нарахуваннями 6325,727 грн., що складає 93,44% від загального обсягу видатків загального фонду та забезпечує потребу за даним напрямком видатків у повному обсязі.


Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановані виходячи з фактичного споживання минулих років з урахуванням енергозберігаючих заходів та складають 286,432 тис. грн., або 4,23 % від загального обсягу видатків загального фонду.


Видатки по загальному фонду бюджету по ТПКВМБ 0813242 «Інші заходи у сфері соціального забезпечення» на 2019 рік складають 3616,00 грн., у тому числі субвенція з обласного бюджету на надання щомісячної допомоги учням закладів професійної (професійно-технічної) освіти, студентам (курсантам) закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні.у сумі 1131,9 тис. грн.. Видатки заплановані згідно Програми економічного і соціального розвитку міста на 2019 рік.


ТПКВМБ 0813160 «Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги» видатки по загальному фонду на 2019 рік затверджені у сумі 1305,00 грн. Видатки заплановані згідно Програми економічного і соціального розвитку міста на 2019 рік.


Кошти передбачені на інші виплати населенню, а саме на виплату компенсації за надані соціальні послуги згідно постанови КМУ №558 з розрахунку на 586 осіб.


По ТПКВМБ 0813192 «Надання фінансової підтримки громадським організаціям осіб з інвалідністю і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість» видатки по загальному фонду на 2019 рік затверджені у сумі 344,800 грн. Видатки заплановані згідно Програми економічного і соціального розвитку міста на 2019 рік.


Міжбюджетні трансферти


Міжбюджетні трансферти з місцевого бюджету визначені у сумі 8885,1тис.грн. з яких реверсна дотація 1626,4тис.грн., обсяг якої в порівнянні з минулорічним менший майже на 50%, надана додаткова дотація селищним радам у сумі 4390,7тис.грн. та згідно укладеним угодам (ст. 93, 101 БКУ) затверджена субвенція обласному бюджету у сумі 3000,0тис.грн., а саме: 500,0тис.грн на оздоровлення дітей та учнівської молоді влітку 2019р. та 2500,0тис.грн на спів фінансування програми підтримки підприємництва ОДА « КУРКУЛЬ»


Видатки на здійснення програм соціального захисту за рахунок субвенцій з державного бюджету на 2019 рік заплановані і сумі 566360,5 тис.грн.:


на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю , дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку у сумі 327788 тис.грн.;


пільг та житлових субсидій населенню на оплату енергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовід, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, поводження з побутовими відходами( вивезення побутових відходів) та вивезення рідких нечистот, внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку води та теплової енергії, абонентського обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами у сумі 231919,9 тис.грн.;


пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у сумі 4344,4 тис.грн.;


на виплату державної соціальної дна дітей – сиріт, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям прийомним батькам за надання соціальних послугу дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за , оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя,підтримку малих групових будинків у сумі 2308,2 тис.грн.





Зміни до Бюджету міста за 2019 р.:


Рішення виконкому міської ради № 16 вiд 16.01.2019 Про перерозподіл коштів загального фонду міського бюджету


Рішення виконкому міської ради № 32 вiд 16.01.2019 Про перерозподіл коштів загального фонду міського бюджету


Рішення виконкому міської ради № 35 вiд 16.01.2019 Про перерозподіл коштів спеціального фонду та визначення напрямків використання


Рішення виконкому міської ради № 137 вiд 20.02.2019 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік»


Рішення міської ради № 49/VII-04 вiд 30.01.2019 Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік»

Додаток 1 - xls
Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 -
xls
Додаток 7 - xls
Додаток 10 - xls


Рішення виконкому міської ради № 214 вiд 06.03.2019 Про перерозподіл планових призначень, передбачених міським бюджетом по управлінню освіти


Рішення виконкому міської ради № 215 вiд 06.03.2019 Про перерозподіл коштів спеціального фонду (бюджет розвитку)


Рішення виконкому міської ради № 259 вiд 20.03.2019 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)»


Рішення міської ради № 52/VII-126 вiд 22.03.2019 Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)

Додаток 1 - xls
Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 - xls
Додаток 7 - xls
Додаток 8 - xls
Додаток 9 - xls


Рішення виконкому міської ради № 291 вiд 03.04.2019 Про перерозподіл коштів спеціального фонду (бюджет розвитку)


Рішення виконкому міської ради № 296 вiд 03.04.2019 Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2019 рік для реалізації проектів міської цільової програми «Громадський бюджет міста на 2016-2020 роки»


Рішення виконкому міської ради № 301 вiд 03.04.2019 Про перерозподіл коштів спеціального фонду міського бюджету


Розпорядження міського голови № 28p вiд 22.04.2019 Про врахування у складі загального фонду міського бюджету субвенції з обласного бюджету


Рішення виконкому міської ради № 335 вiд 17.04.2019 Про перерозподіл коштів субвенції з державного бюджету загального фонду міського бюджету


Рішення виконкому міської ради № 359 вiд 17.04.2019 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)»


Рішення міської ради № 53/VII-180 вiд 24.04.2019 Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)

Додаток 1 - xls
Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 - xls
Додаток 7 - xls


Рішення виконкому міської ради № 407 вiд 15.05.2019 Про перерозподіл коштів субвенції з державного бюджету загального фонду міського бюджету


Рішення виконкому міської ради № 423 вiд 15.05.2019 Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2019 рік по управлінню з гуманітарних питань


Рішення виконкому міської ради № 427 вiд 15.05.2019 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)»





↑ На верх



Виконання бюджету міста у 2019 році.


Рішення виконкому міської ради № 426 вiд 15.05.2019 Про виконання міського бюджету у І кварталі 2019 року




↑ На верх



Довідка

про виконання міського бюджету

за __ місяців 2019 року


Доходи міського бюджету за __ місяців 2019 року



Виконання доходної частини загального фонду бюджету




↑ На верх


Виконання доходної частини спеціального фонду бюджету



↑ На верх


Трансферти загального та спеціального фондів




↑ На верх


Видатки міського бюджету у 2019 році




↑ На верх


Загальний фонд



↑ На верх


Спеціальний фонд





↑ На верх

1526 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 24.05.2019

    10-00
    СЕСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 4 поверх
    секретар міської ради Ошурко Д.В.

  • 24.05.2019

    10-00
    Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    Гришичева П.В

  • 24.05.2019

    10-00
    Казковий килим «Маленька казка – в ній розуму в’язка»
    бібліотека ім.В.Маяковського
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 24.05.2019

    12-00
    Конкурс «Слово до слова – сложиться мова»
    бібліотека ім. І. Франка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 24.05.2019

    14-00
    Засідання міської комісії по розгляду питань, пов`язаних з наданням житлових субсидій
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    Гришичева П.В.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?