• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 16.10.2018 13:34

Інформація про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян


Аналіз надходження звернень громадян


за 9 місяців 2018 року


1 півріччя


1 квартал





АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 9 місяців 2018 року 


За 9 місяців 2018 року до виконкому Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 4354 звернень громадян.


Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», за графіком особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому міської ради було проведено 72 особисті прийоми, 25 - виїзних за місцем проживання громадян. Розглянуто 468 звернень громадян, з них 213 задоволено. За характером порушених у зверненнях питань головне місце займають питання комунальної та соціальної сфер: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, благоустрій прибудинкових територій, водопровідних мереж, відновлення послуги газопостачання у будинках, якісне надання послуги електропостачання, надання житла соціально незахищеним верствам населення. Надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян, призначення та нарахування субсидії, отримання медикаментів по програмі «Доступні ліки», також залишаються актуальними питання щодо діяльності учбових закладів.


2421 звернення надійшли від найменш соціально захищених категорій громадян,  які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб.


Забезпечено оперативний розгляд усіх звернень заявників, що надходять на урядову «гарячу лінію». Через органи влади вищого рівня надійшло 2438 звернень. Звернення на телефонну «Урядову гарячу лінію» масово надходять з питань соціального захисту населення мешканців міста та внутрішньо перемішених осіб.


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.


За результатами проведенного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.


З загальної кількості звернень:
-вирішено позитивно та роз'яснено - 3644 звернення, що становить 83,7%;
-відмовлено - 490 звернень, що становить 11,2%;
-в стадії розгляду - 189 звернень, що становить 4,4 %;
-31 звернення громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 0,7 %.


Вжито заходів щодо дотримання єдиних стандартів роботи зі зверненнями громадян з використанням телефонних «гарячих ліній», запровадження сучасного технічного та програмного забезпечення.


Так, електронних звернень до міського голови було надіслано 178. Місцевих петицій 184, 25 підтримано необхідною кількістю підписів громадян та підготовлені відповідні проекти рішень на розгляд сесії Краматорської міської ради. Відповідна інформація розміщується в єдиній системі місцевих петицій. Не підтримані у зазначений термін Законом України петиції – 92, розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.


У виконкомі Краматорської міської ради активно функціонує «Телефон довіри» 5-94-91, на який за 9 місяців 2017 року надійшло 297 звернень, 191 вирішено позитивно в найкоротші терміни. Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв'язок з громадянами. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян завжди з порозумінням та повагою ставляться до усіх, хто телефонує на «Телефон довіри» і намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.


Активно працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр» м.Краматорськ. Жителі міста в електронному вигляді повідомляють про проблеми міста та заяви особистого характеру. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах. За 9 місяців зареєстровано 515 звернень, з них задоволено 486, 29 знаходяться в роботі. В телефонному режимі надійшло – 24164 звернення.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 9 засідань постійно діючої комісії, 9 «Дня контролю», де розглянуто 7 звернень громадян.


На офіційному сайті Краматорської міської ради систематично наповнюється сторінка «Звернення громадян». Так, розміщено 38 повідомлень про підсумки прийомів керівництвом виконкому. В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об'єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.




↑ На верх





АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 півріччя в 2018 року 


Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».


За I півріччя 2018 року до виконкому Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 2453 звернень. Кількість звернень, що надійшли поштою 1871, усних – 582. У поточному періоді на особистих та виїзних прийомах міським головою було прийнято 84 мешканців міста, з них 60 вирішено позитивно. Заступниками міського голови проведено 37 особистих прийомів, 13 – виїзних, прийнято 137 громадян.


За характером порушених у зверненнях питань перше місце займають питання житлово-комунальної - 1422 та соціальної сфер - 674: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, благоустрій прибудинкових територій, якісне надання послуги електропостачання, надання житла соціально незахищених верств населення. Надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем громадян, призначення та нарахування субсидії, адресна допомога внутрішньо переміщеним особам, отримання лікарських засобів за пільговими рецептами.


1368 звернень надійшли від найменш соціально захищених категорій громадян,  які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб.


Через органи влади вищого рівня надійшло 1571 звернень. Численні звернення на телефонну «Урядову гарячу лінію» стосуються питань соціального захисту населення мешканців міста та внутрішньо перемішених осіб.


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.


За результатами проведенного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.


З загальної кількості звернень:
-вирішено позитивно та роз'яснено - 1944 звернення, що становить 79,2%;
-відмовлено - 371 звернень, що становить 15,1%;
-в стадії розгляду - 138 звернень, що становить 5,7 %.


Згідно Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції працює особлива форма колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування.


Так, електронних звернень до міського голови було надіслано 126. Місцевих петицій 111 (14 петицій триває збір підписів), 14 підтримано необхідною кількістю підписів громадян та підготовлені відповідні проекти рішень на розгляд сесії Краматорської міської ради. Не підтримані у зазначений термін Законом України петиції – 66, розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, 6 «Днів контролю».


У виконкомі Краматорської міської ради активно функціонує «Телефон довіри» 5-94-91, на який надійшло 224 звернення, 124 вирішено позитивно в найкоротші терміни. Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв'язок з громадянами. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.


Також активно працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр» м.Краматорськ. Контактний центр дає можливість жителям міста в електронному вигляді повідомити про проблеми міста та заяви особистого характеру. Також програма визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, які надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах. За I півріччя зареєстровано 350 електронних звернень, з них задоволено 309, 41 знаходяться в роботі.


На офіційному сайті Краматорської міської ради систематично наповнюється сторінка «Звернення громадян». Так, було розміщено 56 повідомлень, а саме, підсумки прийомів керівництвом виконкому, графіки особистих та виїзних прийомів громадян. В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих виїзних та спільних прийомів керівництвом облдержадміністрації.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об'єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.




↑ На верх





АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 картал в 2018 року 


Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».


За I квартал 2018 року до виконкому Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 1325 звернень. Кількість звернень, що надійшли поштою 1074, усних – 251. У поточному періоді на особистих та виїзних прийомах міським головою було прийнято 39 мешканців міста, з них 33 вирішено позитивно. Заступниками міського голови проведено 22 особистих прийомів, 8 – виїзних, прийнято 67 громадян.


Враховуючи аспекти роботи зі зверненнями громадян, можна визначити такі тенденції: набагато збільшилась кількість надходження звернень до органів місцевого самоврядування з надією вирішення життєвоважливих питань; збільшилась загальна кількість питань, порушених у зверненнях громадян;  збільшилась кількість колективних звернень (електронні петиції). За характером порушених у зверненнях питань перше місце займають питання житлово-комунальної - 732 та соціальної сфер - 410: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, благоустрій прибудинкових територій, відновлення послуги газопостачання у будинках, якісне надання послуги електропостачання, надання житла соціально незахищених верств населення. Надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем громадян, призначення та нарахування субсидії, соціальні виплати малозабезпеченим сім’ям та одиноким матерям, отримання лікарських засобів за пільговими рецептами.


1214 звернень надійшли від найменш соціально захищених категорій громадян,  які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб.


Через органи влади вищого рівня надійшло 908 звернень. Численні звернення на телефонну «Урядову гарячу лінію» стосуються питань соціального захисту населення мешканців міста та внутрішньо перемішених осіб.


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.


За результатами проведенного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.


З загальної кількості звернень:
-вирішено позитивно та роз'яснено - 973 звернення, що становить 73,4%;
-відмовлено - 168 звернень, що становить 12,7%;
-в стадії розгляду - 173 звернень, що становить 13,1 %;
-11 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 0,8 %.


Згідно до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції працює особлива форма колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування.


Так, електронних звернень до міського голови - було надіслано 58 петицій (17 петицій триває збір підписів), 3 підтримано необхідною кількістю підписів громадян та винесено на розгляд сесії Краматорської міської ради. Не підтримані у зазначений термін Законом України петиції розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 3 засідання постійно діючої комісії, 3 «Дня контролю».


У виконкомі Краматорської міської ради активно функціонує «Телефон довіри» 5-94-91, на який надійшло 139 звернень, 65 вирішено позитивно в найкоротші терміни. Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв'язок з громадянами. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.


За ініціативою міського голови Андрія Панкова було введено програму по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр» м.Краматорськ. Контактний центр дає можливість жителям міста в електронному вигляді повідомити про проблеми міста та заяви особистого характеру. Також програма визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, які надають послуги населенню. Диспетчерська служба ціло-добово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах. За I квартал зареєстровано 211 звернень, з них задоволено 182, 29 знаходяться в роботі.


На офіційному сайті Краматорської міської ради систематично наповнюється сторінка «Звернення громадян». Так, було розміщено 33 повідомлення про підсумки прийомів керівництвом виконкому. В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об'єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.




↑ На верх

114 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 15.11.2018

    14-00 16-00
    Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги
    громадська приймальня, каб.1а
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 15.11.2018

    14-00
    Конкурсна програма серед шкіл мікрорайону - «Ярмарок українських звичаїв і традицій»
    МПК ім.Л.Бикова
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 15.11.2018

    15-00
    Засідання комісії по захисту прав дитини
    служба у справах дітей
    Заступник міського голови Люлька Ю.А

  • 15.11.2018

    16-00
    Мастер-клас з боксу
    Зала боксу, Центральна ,5
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 16.11.2018

    10-00 12-00
    Особистий прийом громадян
    управління праці та соціального захисту населення
    заступник міського голови Люлька Ю.А.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?