• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 08.04.2016 08:56

Відділ по роботі зі зверненнями громадян

Відділ є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету, міському голові, керуючому справами - Давискибі Андрію Миколайовичу.



Начальник відділу: Перевишкова Вікторія Леонідівна



Адреса відділу: 84313, пл.Миру, 2, к. 1а


Графік роботи : 

    • понеділок-четвер — з 8.00 до 17.00,
    • п’ятниця — з 8.00 до 15.45,
    • перерва: з 12.00 до 12.45,
    • вихідний: субота, неділя

Графік прийому громадян:

  • щоденно з 8.00 – 17.00


Основними напрямками діяльності відділу є організація роботи по забезпеченню безперешкодного здійснення громадянами України конституційного права на звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування, внесення пропозицій про їх діяльність та інших прав.


В межах наданих повноважень відділ виконує такі функції:

  1. 1. Організовує особисті і виїзні прийоми громадян секретарем міської ради, міським головою, заступниками міського голови, керуючим справами відповідно до порядку організації і проведення особистих та виїздних прийомів.

  2. 2. Здійснює систематичний облік звернень (пропозицій, зауважень, заяв, клопотань, скарг, своєчасно реєструє, шляхом їх обов`язкового візування і запроваджує автоматизоване ведення діловодства за зверненнями громадян з внесенням реєстраційно-контрольних карток до єдиної комп`ютерної системи.

  3. 3. Контролює своєчасний і якісний розгляд звернень у відділах і управліннях міської ради, її структурних підрозділах, в селищних радах, комунальних підприємствах міста, які надають послуги населенню, про що оперативно інформує міського голову та керуючого справами.

  4. 4. В разі невідповідності звернення вимогам діючого законодавства, готує письмове повідомлення особі, яка подала звернення про припинення розгляду його питання.

  5. 5. Забезпечує та вживає заходи щодо заборони розголошення відомостей про особисте життя громадян без їх згоди чи відомостей, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законом, та іншої інформації, якщо це зачіпає права і законні інтереси громадян.

  6. 6. Організує роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до виконкому міської ради, згідно Положення про комісію.

  7. 7. Забезпечує функціонування телефонного зв’язку з населенням «телефон довіри», з наданням оперативних інформаційних послуг абонентам.


Нормативна база :

9894 перегляди

Print