• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • енергоефективність
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг

Оновлено 17.01.2020 12:40

Відділ по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформаці

Відділ є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету, міському голові, керуючому справами - Давискибі Андрію Миколайовичу.



Начальник відділу: Перевишкова Вікторія Леонідівна



Адреса відділу: 84313, пл.Миру, 2, к. 1а


Графік роботи : 

    • понеділок-четвер — з 8.00 до 17.00,
    • п’ятниця — з 8.00 до 15.45,
    • перерва: з 12.00 до 12.45,
    • вихідний: субота, неділя

Графік прийому громадян:

  • щоденно з 8.00 – 17.00


Основними напрямками діяльності відділу є є організація роботи по забезпеченню безперешкодного здійснення громадянами України конституційного права на звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування, внесення пропозицій про їх діяльності та інших прав. Поліпшення роботи органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності. Здійснення та забезпечення права кожного на доступ до публічної інформації, розпорядником якої є виконавчий комітет Краматорської міської ради.


В межах наданих повноважень відділ виконує такі функції:

  1. 1. Організовує особисті і виїзні прийоми громадян секретарем міської ради, міським головою, заступниками міського голови, керуючим справами відповідно до порядку організації і проведення особистих та виїздних прийомів.

  2. 2. Здійснює систематичний облік звернень (пропозицій, зауважень, заяв, клопотань, скарг, своєчасно реєструє, шляхом їх обов`язкового візування і запроваджує автоматизоване ведення діловодства за зверненнями громадян з внесенням реєстраційно-контрольних карток до єдиної комп`ютерної системи.

  3. 3. Контролює своєчасний і якісний розгляд звернень у відділах і управліннях міської ради, її структурних підрозділах, в селищних радах, комунальних підприємствах міста, які надають послуги населенню, про що оперативно інформує міського голову та керуючого справами.

  4. 4. В разі невідповідності звернення вимогам діючого законодавства, готує письмове повідомлення особі, яка подала звернення про припинення розгляду його питання.

  5. 5. Забезпечує та вживає заходи щодо заборони розголошення відомостей про особисте життя громадян без їх згоди чи відомостей, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законом, та іншої інформації, якщо це зачіпає права і законні інтереси громадян.

  6. 6. Організує роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до виконкому міської ради, згідно Положення про комісію.

  7. 7. Забезпечує функціонування телефонного зв’язку з населенням «телефон довіри», з наданням оперативних інформаційних послуг абонентам.

  8. 8. Забезпечує виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" шляхом забезпечення доступу запитувачів до інформації, розпорядником якої є виконавчий комітет міської ради (в частині реєстрації інформаційних запитів, їх опрацювання, систематизації, контролю за наданням відповідей, складання звітності тощо);.


Нормативна база :

14325 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Новини розділу

Всі новини розділу


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • Громадський бюджет
  • бджет-візуалізація
  • ОСББ
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Безоплатна правова допомога
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?