• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 05.07.2019 08:48


Комунальне підприємство «Служба єдиного замовника»
ЄДРПОУ 31944772


Директор


Адреса (юридична):84331, б-р Краматорський, 47

Адреса (фактична):84331, б-р Краматорський, 22


Телефон:+380 (6264)7-90-93


Email:kpsez02kr@gmail.com


Адреса веб-сайту: http://kp-sez.org.ua


Цілі

Підприємство створено для здійснення діяльності спрямованої на задоволення потреб наймачів та власників житла в житловому фонді, забезпечення експлуатації та утримання житлового фонду м.Краматорська та одержання прибутку.


Головною метою діяльності підприємства є:


- забезпечення управління, експлуатації, утримання, капітального ремонту житлового фонду м. Краматорська, гуртожитків та готелів, об'єктів культурного, спортивного, соціального та побутового призначення;


- створення робочих місць, сприяння розвитку системи надання послуг в сферах нерухомості, житла та комунального господарства для юридичних осіб;


- розширення номенклатури та якості надання населенню платних послуг, реалізація товарів народного споживання, вивчення перспективного попиту;


- сприяння більш повному задоволенню потреб народного господарства в промисловій, будівельній, сільськогосподарській продукції на основі налагоджування його дрібносерійного виробництва;


- участь в прискоренні формування товарного ринку та впровадженню науково-технічних досягнень;


- сприяння розвитку і зміцненню зв'язків з українськими та міжнародними підприємствами, організаціями щодо поліпшення відносин в житлово-комунальній сфері.


Статут комунального підприємства у чинній редакції, а також у редакціях, що діяли раніше:

Чинна редакція статуту від 20.06.2017р.


Попередні редакції статуту:

від 12.03.2002 р. із змінами та доповненнями

від 02.07.2008р.

від 13.07.2010р. із змінами

від 21.01.2016р.


Інформація про структуру, принципи формування та розмір винагороди керівника


Порядок формування оплати праці директора КП «СЄЗ» визначений постановою Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 №859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств» (далі по тексту – постанови №859).


Відповідно до вказаної постанови керівники місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, які укладають контракти з керівниками підприємств, заснованих на державній та комунальній власності встановлюють:


- розмір посадового окладу керівника підприємства залежно від середньооблікової чисельності працівників в еквіваленті повної зайнятості за рік у кратності до мінімального посадового окладу (ставки) працівника основної професії;


- умови, диференційовані показники та розміри преміювання за підсумками роботи за квартал.


Додатком до постанови №859 визначені показники для визначення розміру посадового окладу керівника підприємства, заснованого на державній, комунальній власності, зокрема – максимально допустимий розмір посадового окладу керівника підприємства у кратності до мінімального посадового окладу працівника основної професії. Якщо середньооблікова чисельність працівників підприємства до 500 осіб, максимально допустимий розмір посадового окладу керівника підприємства – 10 мінімальних посадових окладів працівника основної професії.


Згідно контракту керівнику підприємства передбачено:

- преміювання на підставі розпорядження міського голови.

- інші додаткові виплати, надбавки або винагороди, передбачені чинним законодавством України та Колективною угодою, що діє на підприємстві.


Річні звіти керівника комунального підприємства:


Фінансовий план:

2019 рік

2018 рік

2017 рік

2016 рік


Виконання фінансового плану:

2018 рік

2017 рік

2016 рік


Рішення виконкому Краматорської міської ради від 21.03.2018 № 198 «Про результати господарської та фінансової діяльності КП «СЄЗ» за 2017 рік»


Фінансовий звітність:

2019

Форма1:

на 31.03


Форма2:

1 квартал


Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 1 квартал 2019 року (1216020 – Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги)


Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 1 квартал 2019 року (1216011 – Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду)


Звіт про надходження та використання інших надходжень спеціального фонду за 1 квартал 2019 року (1217363 – Виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій)


Звіт про надходження та використання інших надходжень спеціального фонду за 1 квартал 2019 року (1216011 – Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду)


2018

Форма1:

на 31.03

на 30.06

на 30.09

на 31.12


Форма2:

1 квартал

1 півріччя

за 12 місяців


Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 2018 рік (1216011 – Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду)


Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 2018 рік (1216017 – інша діяльність, пов'язана з експлуатацією об'єктів житлово-комунального господарства)


Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 2018 рік (1216020 – Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги)

Звіт про надходження та використання інших надходжень спеціального фонду за 2018 рік (1216011 – Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду)


Звіт про надходження та використання інших надходжень спеціального фонду за 2018 рік (1216015 – Забезпечення надійної та безпечної експлуатації ліфтів)


Звіт про надходження та використання інших надходжень спеціального фонду за 2018 рік (1216030 – Організація благоустрою населених пунктів)


Звіт про надходження та використання інших надходжень спеціального фонду за 2018 рік (1217363 – Виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій)


2017

Форма1:

на 31.03

на 30.06

на 30.09

на 31.12


Форма2:

1 квартал

1 півріччя.

9 місяців

за 12 місяців.


Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 2017 рік (4016010 – Забезпечення надійного та безперебійного функціонування житлово-експлуатаційного господарства).


Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду за 2017 рік (4016021 – капітальний ремонт житлового фонду).


Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду за 2017 рік (4016130 – Забезпечення функціонування комбінатів комунальних підприємств, районних виробничих об'єднань та інших підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства).


2016

Форма1:

на 30.06

на 30.09

на 31.12


Форма2:

1 півріччя.

9 місяців

за 12 місяців.


Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 2016 рік (100203 - – Благоустрій міст, сіл, селищ).


Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду за 2016 рік (100203 – Благоустрій міст, сіл, селищ).


Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду за 2016 рік (180409 – Внески органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування у статутні капітали суб'єктів підприємницької діяльності)

2816 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 23.07.2019

    10-00
    Літня школа комп’ютерної грамотності «Знавці комп’ютерних наук»
    бібліотека ім. Рибалка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 24.07.2019

    10-00 12-00
    Особистий прийом громадян
    громадська приймальня, каб.1а
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 24.07.2019

    14-00
    Засідання міської комісії по розгляду питань, пов`язаних з наданням житлових субсидій
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    в.о. начальника управління Гришичева П.В.

  • 25.07.2019

    10-00
    Засідання тимчасової міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат
    зала засідань виконкому,3 поверх
    В.о. начальника управління Гришичева П.В

  • 25.07.2019

    10-00
    Засідання міської комісії з питань погашення заборгованості з заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного Фонду та запобігання неплатоспроможності
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 3 поверх
    В.о. начальника управління Гришичева П.В

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?