• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 31.01.2018 09:32

Інформація про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян


Аналіз надходження звернень громадян


за 2017 рік


1 півріччя


1 кватал





АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 2017 рік 


Звернення до органів влади є найбільш поширеною та найдоступнішою для громадян формою діалогу та зворотного зв’язку, тому у виконкомі Краматорської міської ради чітко відбудована система роботи зі зверненнями громадян, спрямована на їх своєчасний та якісний розгляд. Організація роботи здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».


На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» керівництвом виконкому встановлено дієвий контроль за своєчасним, повним, кваліфікованим і об'єктивним розглядом звернень громадян. Приділяється особлива увага вирішенню питань, порушених у зверненнях громадян пільгових категорій, незахищених верств населення, внутрішньо переміщених осіб, учасників АТО, членів їх сімей та розгляду звернень громадян, що надходять до органів влади вищого рівня.


У 2017 році до виконкому надійшло 8888 звернень. Враховуючи аспекти роботи зі зверненнями громадян, можна визначити такі тенденції: набагато збільшилась кількість надходження звернень до органів місцевого самоврядування, з надією вирішення життєвоважливих питань; збільшилась загальна кількість питань, порушених у зверненнях громадян; збільшилась кількість колективних звернень (електронні петиції).


1084 усних та 7804 письмових, колективних - 521, повторних звернень – 217, від пільгової категорії громадян 2199 звернень.


Питання, які турбували громадян відносяться до соціальної, житлово-комунальної сфер, охорони здоров’я. У своїх зверненнях громадяни міста порушили 9169 питань (за аналогічний період минулого року – 8554). Результати аналізу за характером питань свідчать, що найчастіше жителів міста турбували питання надання житлової субсидії, виплати адресної допомоги внутрішньо-переміщеним особам, матеріальна допомога учасникам АТО та їх сім’ям, надання ліків за державною програмою «Доступні ліки», вирішення питань житлового та комунального характеру. Таких звернень до виконкому надійшло 6601, що становить 74,3% від загальної кількості порушених питань.


Надходження такої кількості звернень громадян пов’язано з низьким життєвим рівнем, потребою в соціальній підтримці та захисті, матеріальній допомозі на лікування та значним зносом житлового фонду міста.


На особистих та виїзних прийомах керівництвом виконкому міської ради, в тому числі за місцем мешкання громадян в селищних радах, було прийнято 556 мешканців міста, вирішено позитивно 420. Результати прийомів регулярно оприлюднюються на офіційному сайті Краматорської міської ради.


Опрацювання і розгляд звернень, що надійшли до виконкому міської ради та в інші органи влади, здійснювались своєчасно, без порушень. Всі звернення уважно розглянуті, надані обгрунтовані відповіді заявникам, з яких:

• вирішено позитивно та роз'яснено - 8191 звернення, що становить 92,2%;

• відмовлено - 470 звернень, що становить 5,3%, які перечили чинному законодавству та не відносилися до компетенції міської ради;

• в стадії розгляду - 177 звернень, що становить 2%;

• переслані за належністю за ст.7 – 50 звернень, що становить 0,5%.


Міською радою надано матеріальну допомогу 609 громадянам міста, що опинились у скрутному становищі, сума видатків міського бюджету складає 460,7 тис.грн. Отримали матеріальну допомогу 74 сім’ї, у яких виховуються діти-інваліди та діти з онкологічними захворюваннями на суму 172,0 тис.грн. Здійснена виплата матеріальної допомоги з числа ліквідаторів аварії на ЧАЕС 13 особам на суму 41,6 тис.грн.


Рішенням міської ради встановлено щомісячну муніципальну (міську) стипендію учням з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, муніципальну стипендію для осіб, яким виповнилось 100 років. Видатки міського бюджету склали 117,6 тис.грн.


36 особам надана одноразова матеріальна допомога мешканцям територіальної громади та внутрішньо переміщеним особам - учасникам бойових дій з числа учасників антитерористичної операції в Донецькій та Луганській областях, які зареєстровані у м. Краматорськ в розмірі 36,0 тис.грн. Надана матеріальна допомога з міського бюджету на поховання загиблого бійця, який приймав участь в антитерористичної операції в розмірі 10,0 тис.грн.


Виїзне обслуговування населення мобільним соціальним офісом здійснено 879 особам, які самостійно не пересуваються. Надано соціальних послуг інвалідам та людям похилого віку 1322 особі, з яких 195 ветеранів війни, у т.ч. 8 інвалідів війни на суму 18,6 тис.грн. В пункті обігріву надано допомогу 490 бездомним особам та особам, які звільнені з місць позбавлення волі, яким надано 751 різну соціальну допомогу.


За міськими заходами в 2017 році було придбано 10 квартир особам з числа дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, які перебували на квартирному обліку у виконкомі Краматорської міської ради, на суму 2 млн.360 тис.грн.


Забезпечено соціальний захист вразливих верств населення у сфері охорони здоров’я, а саме: пільгові категорії населення отримують ліки при амбулаторному лікуванні, зубне протезування та засоби технічної реабілітації і вироби медичного призначення, діти хворі на фенілкетонурію отримують лікувальне харчування, а діти до 2-х років отримують безкоштовно молочні суміші). В центрі первинної медико-санітарної допомоги №1 введено в дію єдиний електронний запис пацієнта в реєстратурі.


Для забезпечення пільгових категорій населення міста пільговими рецептами при амбулаторному лікуванні із міського бюджету в 2017 році використано 7 млн.119 тис.грн.


Звернень родин переселенців із зони АТО щодо влаштування дітей у загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади становить 101, всім надані місця.


Відсоток позитивно вирішених питань становить 100% завдяки створеній в управлінні освіти системі контролю за розглядом звернень громадян.


Згідно звернень громадян 2017 року виконано робіт з благоустрою міста:


- роботи по утриманню вулично-дорожньої мережі загальною протяжністю автодоріг з твердим покриттям, 22 мостів та 5 шляхопроводів;


- капітальний ремонт доріг: внутрішньо-квартальних - 5 проектів (вул.Паркова, Бєляєва, Ювілейна, Б.Хмельницького, Академічна); автодоріг міста – 13 проектів (вул. В.Садова, Героїв України, Валентина Шеймана, Легендарна);


- поточний ремонт проїзжої частини дороги по вул. Серафимовича, вул.Архангельська;


- тротуарів – 1 проект (вул. Б. Хмельницького);


- капітальний ремонт мостів (вул. Рюміна, Шкуріна, Чичеріна);


- ремонт та утримання ліній зовнішнього освітлення (вул. Таджицька);


- відновлення та утримання зеленого господарства (вул. Сахалінська – обрізка дерев та видалення порослі на суму 40 000 тис.грн);


- робота з санітарного очищення міста;


- заміна вуличного водопроводу на частині вул. Заводської (вул. Заводська на суму 47 274 тис.грн.)


Протягом року за чисельними зверненнями громадян з питань житлово-комунального господарства (3455 – 40%) в рамках Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства м. Краматорськ у 2017 році виконано капітальних ремонтів житлового фонду за 10-ма підпрограмами:

- ремонт 38 ліфтів;

- внутрішньобудинкових інженерних мереж проведено у 12 будинках;

- ремонт 64 козирків виконано у 20 будинках;

- ремонт балконів на 9 об’єктах;

- стягування будинків на 2 об’єктах;

- ремонт фасадів по 2 об’єктам;


За колективним зверненням (вул. В.Шеймана, 27) для ліквідації наслідків пожежі було виконано капітальний ремонт житлового будинку № 27 по вул. Валентина Шеймана, а саме, ремонт покрівлі, відновлення системи електропостачання і опалення на загальну суму 863,7 тис.грн.


Також у поточному році, управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста за зверненнями мешканців виконано роботи з будівництва дитячих та спортивних майданчиків - 19 об’єктів.


Для надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг міського пасажирського транспорту, здійснення функцій щодо удосконалення та розвитку єдиної системи пасажирських перевезень, зниження кількості дорожньо-транспортних пригод, посилення безпеки дорожнього руху, захисту життя і здоров’я учасників дорожнього руху відділом транспорту, зв’язку та енергетики було здійснено значна кількість заходів.


Рішенням міської ради затверджено Програму розвитку громадського транспорту і дорожньо-транспортної інфраструктури в м. Краматорську на 2018-2019 роки.


Виконано роботи щодо організації безпеки дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Для заміни застарілих трамвайних маршрутів автобусними було розроблено 2 нових маршрути № 5а і № 11.


Закінчено будівництво газопроводу, що підводить до селища Ясна Поляна, готується документація по введенню даного об’єкту в експлуатацію (вул. Івана Богуна).


Через органи влади вищого рівня за 2017 рік надійшло 4653 звернення. З року в рік спостерігається зростання активності населення міста щодо вирішення своїх проблем за допомогою засобів телекомунікації, а саме, через телефонну «Урядову гарячу лінію». Численні звернення масово надходили з питань прискорення призначення та нарахування житлової субсидії, неякісне надання житлово-комунальних послуг, нарахування заборгованості за послугу газопостачання.


Для поліпшення роботи із зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 12 засідань постійно діючої комісії, 12 «Днів контролю», де перевірено 8 звернень громадян, 6 з них задоволено.


В рамках делегованих повноважень визначених ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою виправлення фактів порушень у роботі із зверненнями громадян з надання практичної допомоги в організації цієї роботи виконкомом міської ради проведено 12 перевірок фактичної роботи в структурних підрозділах міської ради, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності. Суттєвих порушень не виявлено. З метою вдосконалення цієї роботи надано рекомендації щодо виправлення вказаних недоліків. Крім того, рекомендовано у подальшому при розгляді звернень громадян суворого дотримуватися виконання Закону України «Про звернення громадян» в частині термінів розгляду звернень та не допускати безпідставного перенесення термінів, надавати обґрунтовані відповіді заявникам.


Ефективно працює процедура особливої форми колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування - електронне звернення та електронна петиція.


Вирішення конкретних проблем громади залежить як від їх якісного формулювання з боку мешканців, так і від ефективного розгляду цих проблем з боку місцевої влади. Зрозуміло, що не всі проблеми вирішуються моментально, зокрема, лише 10% петицій можна віднести до таких, які вирішуються одразу, ще 30% петицій планується вирішити протягом року, а ось 60% петицій отримують обґрунтовані роз’яснення.


За 2017 рік було надіслано 237 петицій, з яких 40 підтримано необхідною кількістю підписів громадян. Також петиція була винесена на розгляд сесії міської ради з безпосереднім залученням автора петиції до прийняття та ухвалення рішення. Так, рішенням Краматорської міської ради була надана згода на приєднання виконавчих органів міської ради до порталу державних послуг «iGov».


Підтримані петиції розглянуті по суті та надані відповіді в термін, зазначений чинним законодавством. Найбільше громадян турбують питання благоустрою міста – більше 40% від усіх поданих петицій, зокрема, відновлення парків, встановлення адресних табличок з підсвіткою на будинках, встановлення веб камер по місту, створення зачинених дворів, введення електронної оплати проїзду, розміщення сонячних електростанцій, створення скейт-парку у місті. Питання транспорту та доріг – близько 25% від усіх поданих петицій, наприклад, обладнання міста паркувальними майданчиками, будівництво та ремонт доріг, освітлення та облаштування пішохідних переходів, оптимізація маршрутів громадського транспорту тощо. Питання бездомних тварин, стихійних смітників, екології, охорони здоров’я, а також підвищення прозорості місцевої влади є актуальними. Відповідна інформація розміщується в єдиній системі місцевих петицій. Не підтримані у зазначений термін Законом України петиції у кількості 171 розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій. 26 петицій наразі знаходяться у стадії збору підписів.


На сайті Краматорської міської ради запроваджена та працює особлива форма звернень – електронне звернення, що надіслане з використанням сучасної форми зв’язку Інтернет, за допомогою якого за 2017 рік звернулося 294 громадянина.


У відділі по роботі зі зверненнями громадян продовжує функціонувати «Телефон довіри», на який за 2017 рік надійшло 365 звернень, 287 з них вирішено позитивно. Індивідуальний підхід до кожного громадянина дає змогу негайно вирішити питання спеціалістами відділу по роботі зі зверненнями громадян. Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснюється зворотній зв'язок з громадянами.


Постійно наповнюється сторінка веб-сайту Краматорської міської ради та оприлюднюється у ЗМІ матеріали з питань роботи зі зверненнями громадян. Так, було розміщено 121 повідомлення про підсумки особистих прийомів, роз'яснення повноважень місцевих органів влади та інших матеріалів стосовно роботи із зверненнями громадян у виконкомі міської ради. Доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів керівництва виконкому міської ради.



Моніторинг звернень громадям за 2017 рік


↑ На верх





АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 півріччя в 2017 року 


Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».


Керівництво виконкому Краматорської міської ради постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи зі зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. У відділі по роботі зі зверненнями громадян склалася певна система роботи, якою створено необхідні умови для практичної реалізації громадянами наданого конституцією права на звернення.


За I півріччя 2017 року до виконкому міської ради надійшло 3599 звернень.


Постійно удосконалюється порядок та підвищується ефективність проведення особистого прийому громадян керівним складом органів місцевої влади.  На особистих та виїзних прийомах керівників було прийнято 279 мешканців міста, в тому числі відбувались за місцем мешкання громадян в селищних радах. Позитивне рішення по зачепленим питанням отримали 190 заявників.


Аналіз цих дій свідчить, що в місті проводиться ефективна робота по розгляду та вирішенню питань за зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, які надають послуги населенню, та вживаються заходи щодо усунення причин, що породжують звернення.


1043 звернення надійшли від найменш соціально захищених категорій громадян,  які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб:

- від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 35;

-  від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи - 237;

- від ветеранів праці, пенсіонерів – 605;

- від дітей війни – 47;

-

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 117;

- від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 2.


Через органи влади вищого рівня за І півріччя 2017 року отримано 1762 звернень. На «Урядову гарячу лінію» численні звернення надходили з питань прискорення виплати державних допомог, призначення та нарахування субсидій. Внутрішньо переміщені особи – 89, найчастіше звертались особисто, в тому числі з питань подовження довідок переселенців, продовження виплат соціальних допомог, адресних виплат тощо.


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради у звітному періоді, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно,без порушень.


З загальної кількості звернень:

- вирішено позитивно та роз'яснено - 3374 звернення, що становить 93,8%;

- відмовлено - 112 звернень, що становить 3,1%;

- в стадії розгляду - 87 звернень, що становить 2,4 %;

- 26 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 0,7 %.


Згідно до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції активно працює особлива форма колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування.


Так, за І півріччя 2017 року було надіслано 111 петицій, з яких 33 підтримано необхідною кількістю підписів громадян. Підтримані петиції розглянуті по суті та надані відповіді в термін, зазначений чинним законодавством. Відповідна інформація розміщується в єдиній системі місцевих петицій. Не підтримані у зазначений термін Законом України петиції розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 6 засідань постійно діючої комісії, 6 «Дня контролю», де розглянуто 5 звернень громадян.


З метою удосконалення системи інформування територіальної громади про діяльність органів місцевого самоврядування, а також для більш оперативного реагування на актуальні питання, які турбують громадян у відділі по роботі зі зверненнями громадян активно функціонує «Телефон довіри», на який за перше півріччя 2017 року надійшло 122 звернення, 103 вирішено позитивно в найкоротші терміни. Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв'язок з громадянами. Спеціалісти відділу завжди з порозумінням та повагою ставляться до усіх, хто телефонує на «Телефон довіри» і намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.


За ініціативою міського голови Андрія Панкова було введено програму по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр» м.Краматорськ. Контактний центр дає можливість жителям міста в електронному вигляді повідомити про проблеми міста та заяви особистого характеру. Також програма визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, які надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймають звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах. Після реєстрації електронної картки заявника, звернення надсилається виконавцю для оперативного реагування. За перше півріччя зареєстровано 635 звернень, з них задоволено 592, 43 знаходяться в роботі. В телефонному режимі надійшло – 16837 звернень.


На офіційному сайті Краматорської міської ради створена сторінка «Звернення громадян», яка систематично наповнюється. Так, було розміщено 25 повідомлень про підсумки прийомів керівництвом виконкому. В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів.



Моніторинг звернень громадям за 6 місяців 2017 року


↑ На верх





АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 квартал 2017 року


Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».


Керівництво виконкому Краматорської міської ради постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи зі зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. У відділі по роботі зі зверненнями громадян склалася певна система роботи, якою створено необхідні умови для практичної реалізації громадянами наданого конституцією права на звернення.


У першому кварталі 2017 року до виконкому міської ради надійшло 1312 звернень.


Постійно удосконалюється порядок та підвищується ефективність проведення особистого прийому громадян керівним складом органів місцевої влади.  На особистих та виїзних прийомах керівників було прийнято 120 мешканців міста, в тому числі відбувались за місцем мешкання громадян в селищних радах. Позитивне рішення по зачепленим питанням отримали 79 заявників.


Аналіз цих дій свідчить, що в місті проводиться ефективна робота по розгляду та вирішенню питань за зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, які надають послуги населенню, та вживаються заходи щодо усунення причин, що породжують звернення.


607 звернень надійшли від найменш соціально захищених категорій громадян,  які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб:

- від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 19;

-  від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи - 89;

- від ветеранів праці, пенсіонерів – 408;

- від дітей війни – 19;

- від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 70;

- від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 2.


Через органи влади вищого рівня у І кварталі 2017 року отримано 607 звернень. На «Урядову гарячу лінію» численні звернення надходили з питань прискорення виплати державних допомог, призначення та нарахування субсидій. Внутрішньо переміщені особи – 131, найчастіше звертались особисто, в тому числі з питань подовження довідок переселенців, продовження виплат соціальних допомог, адресних виплат тощо.


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради у звітному періоді, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно,без порушень.


З загальної кількості звернень:

- вирішено позитивно та роз'яснено - 1089 звернення, що становить 83%;

- відмовлено - 71 звернень, що становить 5,5%;

- в стадії розгляду - 144 звернень, що становить 11 %;

- 6 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 0,5 %.


Згідно змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції набирає обертів процедура особливої форми колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування.


Так, за І квартал 2017 року було надіслано 43 петиції, з яких 7 підтримано необхідною кількістю підписів громадян. Підтримані петиції розглянуті по суті та надані відповіді в термін, зазначений чинним законодавством, 5 петицій з яких було задоволено. Відповідна інформація розміщується в єдиній системі місцевих петицій. Не підтримані у зазначений термін Законом України петиції розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 3 засідання постійно діючої комісії, 3 «Дня контролю», де перевірено 4 звернення громадян.


У відділі по роботі зі зверненнями громадян активно функціонує «Телефон довіри», на який за перший квартал 2017 року надійшло 84 звернення, 67 вирішено позитивно в найкоротші терміни.


Систематично наповнюється сторінка офіційного сайту Краматорської міської ради. Так, було розміщено 18 повідомлень про підсумки прийомів керівництвом виконкому. В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів.


Моніторинг звернень громадям за 3 місяці 2017 року


↑ На верх



1430 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 10.12.2018

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 10.12.2018

    09-00
    Виставка дитячих малюнків до Дня Святого Миколая - «Мрію про подарунок…»
    МПК ім. Леоніда Бикова
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 10.12.2018

    10-00 16-00
    Прийом громадян з особистих питань
    відділи та управління міської ради
    керівники структурних підрозділів

  • 11.12.2018

    9-00
    Робоча апаратна нарада:
    «Про основні показники, положення і вимоги щодо формування проекту міського бюджету на 2019 рік»
    Доповідач:
    начальник фінансового управління – Саєнко О.М.
    зала засідань виконкому,4 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 11.12.2018

    10-00 12-00
    Особистий прийом громадян
    громадська приймальня, каб.1а
    заступник міського голови Боєвський С.О.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?