• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 15.01.2015 12:25

Витяг з протоколу
пленарного засідання 45 – ї позачергової сесії міської ради
14.01.2015



Зареєструвалось 32 депутата: Бобров В.Г., Бондаренко В.Г., Возович Н.Б., Воробйова К.О., Гончаренко О.В., Зеленський С.Л., Зуєв В.С., Калiнiна В.П., Купрiков М.Г., Кутепов М.Л., Левченко С.А., Мiшин В.I., Михайлов I.В., Олешко В.М., Ольховая І.О., Палашек О.Г., Панков В.А., Пилипенко В.В., Полупан I.I., Разживiн М.О., Ржавський В.І., Рудейський А.В., Смаглiй Г.О., Спильчак О.I., Стадниченко В.В., Титаренко Е.В., Тука В.I., Фiленко О.Б., Федорiнов В.А., Фомiна С.О., Цикалюк В.Д., Шевченко Л.Г.



Рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VI- 01 «Про міський бюджет на 2015 рік».


ЗА 29:

Бобров В.Г., Бондаренко В.Г., Возович Н.Б., Воробйова К.О., Гончаренко О.В., Зеленський С.Л., Зуєв В.С., Калiнiна В.П., Купрiков М.Г., Левченко С.А., Мiшин В.I., Михайлов I.В., Олешко В.М., Ольховая І.О., Палашек О.Г., Панков В.А., Пилипенко В.В., Полупан I.I., Разживiн М.О., Смаглiй Г.О., Спильчак О.I., Стадниченко В.В., Титаренко Е.В., Тука В.I., Фiленко О.Б., Федорiнов В.А., Фомiна С.О., Цикалюк В.Д., Шевченко Л.Г.

ПРОТИ 1 (Ржавський В.І.)

УТРИМАЛИСЬ 2 (Кутепов М.Л., Рудейський А.В.)

РІШЕННЯ ПРИЙНЯТО.





Секретар міської ради                                                        К.О. Воробйова

2716 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 16.10.2018

    08-00 - 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 16.10.2018

    9-00
    Робоча апаратна нарада:
    «Інформація про підсумки роботи по призначенню усіх видів державних допомог за 9 місяців 2018 року»
    Доповідач:
    Начальник управління праці та соціального захисту населення – Ігнатенко О.М.
    зала засідань виконкому,4 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 16.10.2018

    13-00
    Ініціативна група з підготовки проведення установчих зборів Громадської ради
    зала засідань виконкому,2 поверх
    начальник відділу правового забезпечення та захисту інтересів територіальної громади Кузіна Ю.В.

  • 17.10.2018

    10-00
    ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ
    «Про стан роботи щодо організації підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях та пропагування правил безпеки життєдіяльності»
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 3 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 17.10.2018

    14-00
    СЕСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 4 поверх
    міський голова Панков А.В.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?